DAS BLOG - Közélet Kultúra Kritika (de Győrffy Miklóst itt ne keressék!)

Csucsu - REFLUX

Csucsu - REFLUX

Aranyér

2008. augusztus 21. - csunderlik.péter

Szevasztok!

Már napok óta megjöttem Szigetről, de még mindig rehabilitálok. Tisztítókúra, csipkebogyó, ilyenek. Csak csalánteát nem, mert attól fejgörcsöt kapok. Most egy ideig nem iszom. Épp ezért nem írok hosszabbat, mert flekkenként egy üveg bor mindig lecsúszik. Bár nemsokára megpróbálom borivás nélkül, ígérem! Addig is, van egy kis kész anyagom, és most átnyújtok egy kis adagot. Ha sokat fogyasztok, mint Szigeten, akkor gyakran rámtörnek a szokásos gyomorsavas-csajos-szerelmes micsodáim (mondjuk ki: látomások! - amik annyira mélyek, hogy ma még nem is érthetők.). Ezeket rímekbe szedem. Egy ilyen kedves szösszenet az alábbi. Csók mindenkinek.

 

ARANYÉR

 

Kitépem az aranyerem,

Mérgesen arcodba verem.

Ki vagy fizetve.


 

Vegyél rajta rúzst,

Más szívet, lelket, húst.

Férgelődj zsizsegve.


 

Máris hiányzol aranyom,

Üres vagyok, elkaparom.

Futok utánad lihegve.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsuka.blog.hu/api/trackback/id/tr62626808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bankesz 2008.08.22. 06:34:37

Szörnyű vétek lenne, ha józanul firkálgatnál!
Ne tedd ezt velünk...

Coro · http://www.flickr.com/photos/c0r0/ 2008.08.23. 20:28:49

coronitayawanna.spaces.live.com/blog/cns!8D3B249EBC0A02F6!3884.entry

Neked tetszeni fog ez, azt hiszem.
Az Art Macabre társulat szerzeménye.
(Remélem, nem voltam balfax és jót linkeltem... ^^)

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2008.08.26. 16:31:04

Jó Bankesz. De azért már az se volt normális, amikor egyszer megírtam valamit, és mikor föl akartam állni a székről, menten elborultam. Meg fogom találni az ARANY középutat. Mérték, mérték.

Coro, neked ezt meg megírtam, milyen freudista magyarázat villant be rögtön.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.01.30. 05:03:10

Talán a kedvencem. Kivételesen sikerült nem valami túlszimbolizált, redundáns izét írnom. Persze azok is jók, különben nem tenném közszemlére, hehe.

KGX 2009.02.19. 15:30:55

Olyan igazi, lírai szerelmesvers:-).

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.02.25. 00:22:16

Az, az. Kagylóhúsból kitépett ritka igazgyöngyszem.
süti beállítások módosítása