DAS BLOG - Közélet Kultúra Kritika (de Győrffy Miklóst itt ne keressék!)

Csucsu - REFLUX

Csucsu - REFLUX

Kell-e nekünk Szent István?

2014. augusztus 22. - csunderlik.péter

Szent István_1.jpgÜnnepeljük az államalapítás ünnepét, pedig Szent István a magyar ősbűn elkövetője. Ha Szent István nem lett volna, az egész magyar történelem másképp alakul, ahogyan az Iwiw históriája, ha nincs a Facebook.

Most az is kétséges, hogy még magyarok vagyunk-e egyáltalán, rágódik a bennünk lévő Németh László. Szent István nemzetvesztő tevékenysége minden más bűn előfeltétele. Ő térítette le a magyarságot dicső, kalandozó pályájáról, hiába kelt ki magából Laborc frakcióvezető, hogy „szabad magyaroknak nem kell ilyen úr”, mikor megtudta, hogy a magyarul nem tudó Istennel együtt behozzák az anyós intézményét is. Válaszul nem ráhúzták a Portik-ügyet, hanem kettétörték a gerincét, akár az egész magyarságét, amelyet Szent István elárult egy atomerőmű-bővítésért és az IMF-gigahitelért.

Hiába a Koppány-lázadás, a Vatikáni Szerződés leverte az ezredfordulós ötvenhatot, a multikulti előfutáraként sokszor citált „egynyelvű ország gyenge” István-intelem pedig valójában azt jelentette, hogy hívd be az audis német lovagokat, akik tökére lépnek az ellenzéknek. Szent István nem egyszerűen lecseréltette a rovásírásos utcanévtáblákat érthetetlen latinbetűsökre, de az egész rostabajuszú magyarságot kiforgatta apái és ősapái kultúrájából. És akinek nem tetszett, hogy minden tíz falu építsen templomot és stadiont, négyrét vágták. Van olyan eszmetörténeti elképzelés, amely szerint az egész magyar történelem öncsonkítások sorozata.

Szent István kapásból levágta a magyarság orrát, és azóta minden történelmi sorsfordulónál elvesztettünk valamit, hogy végül Trianonnál már csak egy véres törzsként guruljunk be a sírba. Pedig mi lett volna, ha népünket nem forgatja ki magyarságából Szent István? „Mohácsnál győzni fogunk, Dózsa lesz György királyunk, Nagyhatalom századokon át!”. Helyette megkaptuk Semjén Zsoltot. Köszönjük az apostoli királynak.

Ha többre kíváncsi, olvassa el a Top 10 magyar bűnbak összeállításunk: a tíz legnagyobb magyar bűnbak Szent Istvántól a Vak Komondorig.

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsuka.blog.hu/api/trackback/id/tr256625293

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kádár vs I.István király 2014.08.22. 16:25:45

  A katolikus egyház "szent"  (Kaotikus Személyiségzüllesztő Multi Lever Pártért) címmel és érdemrenddel tüntette ki I.István királyt , de ha jobban belegondolunk, ez a "cím" többet jelent-e, mint mondjuk az 1956-os magyar forradalmat leverők szocia...

Trackback: "Szent" István hordavezér volt 2014.08.22. 16:25:12

  Vajk álnéven, hordavezérként kezdte pályáját I. István, későbbi judeokeresztény magyar király. Uralkodása első szakaszában nem volt neki sem állama, sem királysága. Az egyházállami történészek szerint 997-től úgy 1000 decemberéig. Aztán pápa elvtárs...

Trackback: Vajk, a hitehagyott 2014.08.22. 16:24:40

  Bognár József: Vajk, a hitehagyott. Kényszerek és lehetőségek a X-XI. század fordulóján.   Ha az árpádi bejövetelt követő mintegy száz évet kívánjuk megérteni, feltérképezni, akkor legjobb, ha először felvázoljuk a korabeli Európát. Képzeljük ...

Trackback: Kell-e nekünk Szent István? 2014.08.22. 11:26:01

Szent István nem egyszerűen lecseréltette a rovásírásos utcanévtáblákat érthetetlen latinbetűsökre, de az egész rostabajuszú magyarságot kiforgatta apái és ősapái kultúrájából.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2014.08.22. 12:41:32

Jereváni rádiós hír ez. Szent István behívta a német lovagokat és ezzel a mémet kultúra uszályába kerültünk. A 19. század végére a németeknél már olyan erős volt az újpogány rúna-mánia, hogy a magyar követők is szükségét érezték a magyar koppintás felépítésének, előszedték a reneszánszkori urak hobbi-titkosírását, kicsit kiegészítették a jelkészletet és megszületett a magyar rováskultusz. Ha Szent István nem követ el hazaárulást, ma nincs rovásírásunk! :-(

Mindfield 2014.08.22. 13:10:25

Mondjuk még mindig jobb, mintha hazátlanul kóvályognánk még ma is valahol Kazahsztán és Tádzsikisztán között lovakon meg terepjárókon.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.22. 14:07:23

István nélkül ma a magyar népről csak a történészek tudnának.

de let e ... 2014.08.22. 14:10:33

@Mindfield: Pedig akkor Orban-basinak meglenne az a pénzforrása , ami szükséges lenne a kis személyi kultuszának a dotálására ... :-)))

Rudi Kató 2014.08.22. 14:10:44

Minek akarsz írni olyasmiről re bunkó csunderlik péter amiről fogalmad sincs? Először tanuld meg a valós Magyar történelmet és utána nem firkálsz ilyen ocsmányságokat! Kezdődik azzal, hogy eleink nem "kalandoztak" ahogy szajkózod a habsburg hazugságokat hanem az elrabolt Avar kincseket szerezték vissza illetve a szerződéseknek megfelelően a német hercegségeknek mentek katonai támogatást adni! Ezek dokumentált tények nem úgy mint a habsburg hazugságok a kalandozásokról és rablásokról! A többi általad propagált hazugságnak is ennyi köze van az igazsághoz azaz az égvilágon semmi! Csak mellesleg jegyzem meg, hogy nem vajk győzte le Koppányt (csak gyenge kísérettel ment Veszprémbe) hanem gizella csalta tőrbe és a német zsoldos latorcai gyilkolták meg orvul, a mészárlás alatt Esztergomban volt vajk! Ne írj többet a Magyar történelemről mert minden betűd hazugság!

randomuser1 2014.08.22. 15:36:53

istván királyunk a lehetőségekhez képest sokat tett, az ideális választás persze mindannyian tudjuk nem a római katolukus egyház lett volna, de majd győző királyunk itt jól kiigazítja, éljen a görögkeleti egyház!

Netuddki. 2014.08.22. 16:00:45

Ilyen blogot ír akinek a műveltsége az István a király című rockoperánál véget ér.

Netuddki. 2014.08.22. 16:02:19

@Rudi Kató: Különben meg valamennyire igaza van. Kivertek volna bennünket Európából és most mi ülnénk a sok olajon nem az arabok.

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2014.08.22. 16:28:37

"Szent", de inkább VÉRESKEZŰ István hordavezér volt

Vajk álnéven, hordavezérként kezdte pályáját I. István, későbbi judeokeresztény magyar király. Uralkodása első szakaszában nem volt neki sem állama, sem királysága. Az egyházállami történészek szerint 997-től úgy 1000 decemberéig. Aztán pápa elvtárs, ZombiJézuska földi helytartója varázsolt neki államot. Halála után jóval 1693-ban egy másik pápa elvtárs a Kaotikus Személyiségzüllesztő Multi Lever Pártért -ismertebb nevén SZENT - érdemrenddel tüntette ki.

A "szent" koronája annyira magyar, ahogyan a vörös csillag is az volt a parlament tetején.

randomuser1 2014.08.22. 16:37:21

@vilagnezet.blog.hu: az a beceneve, nem kell mindent szó szerint érteni, te pupák!

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2014.08.22. 16:45:01

@Emmanuel Goldstein:

A judeokereszténység egy személyiségzüllesztő vallás.

bölcsbagoly 2014.08.22. 16:58:17

@vilagnezet.blog.hu: akkor te nagyon judeokeresztény lehetsz! Nálad züllöttebb személyiségű idiótát nehéz találni még a volt OPNI ápoltak közt is!

bölcsbagoly 2014.08.22. 17:00:02

A bloggert meg ne bántsátok. verte a sors eleget azzal, hogy sorozatosan a fejére ejtették kiskorában. sorry....

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2014.08.22. 17:27:41

@bölcsbagoly:

Vagyok egyszer .. jedi vallású, ... meg jó sok más, ... de fénykardom az nincs, de az elmetrükkökhöz viszont értek.

A judeokereszténységnek befellegzett Magyarországon.
Ergo I. István mehet Kádár János, meg Kun Béla melletti besorolásba.

Mr. Waszabi 2014.08.22. 17:59:50

Tömören levezetted a magyarság degenerációját fél oldalon, szép, velős munka. Különösen tetszik, hogy semmi disszonanciát nem kelt az aktuális hatalomba való átkötése a folyamatnak, ami egyben ijesztő is.

randomuser1 2014.08.22. 18:10:39

@vilagnezet.blog.hu: szó se róla, jól sikerült kis ideológia, bár a második revízió még ennél is mélyebbre tudja küldeni az arra hajlamos emberek morálját :)

űrszelvény (törölt) 2014.08.22. 18:14:05

Itt látható, hogy milyen az, amikor a történelemkönyv nem az eredeti funkciója szerint, hanem hőértékében hasznosul valamelyik nyári grillpartin.

űrszelvény (törölt) 2014.08.22. 18:19:39

De remélem azt azért nem akarjátok majd elmesélni, hogy Szent István ha élne, akkor Paks ellenes lenne, és üres címlapos Magyar Nemzettel tüntetne az EP-ben a sajtószabadság mellett :)

béla a görög (törölt) 2014.08.22. 18:22:34

Hány ilyen van még?
Keresztények, arabok - nyírják a zsidókat miközben az egész vallásuk onnan származik és imádnak egy zsidó istent! Nooormális?!
Magyarok majd minden nemzeti ünnepe 1-1 vesztes háború emléke.
István legalább régen volt. Most az hogy a maga nemében az akkori viszonyok között egy véreskezű áruló volt - hát, van ilyen. Azt adták hozzá azt a politikai marketinget amit ma ismersz. Ennyi.
Erre szokták mondani, hogy nem kell minden 'apróságon' fennakadni... A hit a fontos.
Biztos más népeknél is van ilyen - csak más népek nem csinálnak ebből központi kérdést, mert nem ebből akarnak megélni, hanem pénzből.
(Én alapjába véve ezért ignorálom magát a történelmet - inkább a jövő(m)vel foglalkozom - hasznosabbnak tartom.)

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.22. 19:11:33

@űrszelvény:

Ha Szent István ma élne, a kettős állampolgárságot eltörölné és felvonulni rózsaszín bugyiban a buzimeneten, meg persze követelné a diktatúra lebontását.

:-)

nyugoggyale 2014.08.22. 19:33:33

Ilyen ostoba cikket mar reg olvastam! Koszonom! Szanalmas!

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2014.08.22. 19:41:29

"Az első véres országgyűlésre a katolikus hit magyarországi megszilárdítása érdekében került sor, amikor tárgyalásra érkezett országgyűlési követeket öldöstek le tömegesen, korbácsoltak meg az uralkodó parancsára. 1061-ben a frissen trónra került I. Béla nagyszabású országgyűlést hívott össze Székesfehérvárra. Elrendelte, hogy minden településről a két legtekintélyesebb vén jelenjen meg. A küldöttek hatalmas tömege gyűlt össze az ország minden részéből a Fehérvár falai előtt elterülő mezőn. A sokaság egyetlen kérést fogalmazott meg a király felé: hadd szakítsanak a számukra gyűlöletes katolikus vallással, és hadd számolják fel azt teljesen az egész ország területén. A Képes Krónika elbeszélése szerint Béla király három nap gondolkodási időt kért, és bezárkózott a papokkal együtt a város falai mögé. Majd harmadnapon kitárták a város kapuit, s az uralkodó parancsára fegyveres katonák törtek rá a királyi válaszra váró sokaságra. A krónika leírása szerint „néhányukat megölték, elöljáróikat az emelvényről letaszítva eltiporták, a többieket megkötözték, keményen verve korbácsolták, és így ölve, kötözve, korbácsolva is alig csillapíthatták le a lázadást a katonák”

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.08.22. 19:55:09

Azt nem árt tudni, hogy azért van a szentjobb, mert a halála után levágták a kezét, mint a trón elrablójának, és okulásul körbehordozták az országban, míg valami lovagrendi milícia néhány csuhással megkaparintotta. Nem véletlenül nincs sírja.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.08.22. 20:16:42

@IGAZI_kovi1970: "Különben meg valamennyire igaza van. Kivertek volna bennünket Európából és most mi ülnénk a sok olajon nem az arabok."

Annyit hozzátennék, hogy a magyarság már a bevonuláskor keresztény volt, amit bizánci kapcsolatok lévén vett fel, ami nem is volt nagy ugrás, hiszen a mezopotámiai napisten Estan (Isten szó eredete) kultuszát már korábban magunkévá tettük. Az egyistenhit nem kizárólagosan a zsidó vallásban jelent meg. A többistenhitek párhuzamosan hatottak egymásra a főistenek egyedüliségével a többi isten angyallá vált, a muszlimoknál a dzsinek a mesevilágban is megjelentek, pedig lefokozott istenek a többistenhitű mitológiából. A főníciaiaknál Baál-Zebub, a mezopotámiaiaknál Estan, stb. A zsidó-keresztény egyisten ezeket a rivális Isteneket a gonosz megtestesítőjének nyílvánította, és Estan a Sátán, Baál-Zebub szintén a Sátán egyik megnevezése, de a babiloni istenkirályok Lucifer megszólítása is demonizálódott. Úgyhogy elmondható, hogy ugyanazon egyistenhitet vallottuk, csak lesátánozták a zsido-kereszténységben ezt a kultuszát. Így paradox módon mi ugyanazt az istent tiszteltük, csak az isten szóban benne rejlik, hogy a rivális szekták meg lesátánozták ugyanazt az istent. Paradox módon a mezopotámiaiak előbb lettek egyistenhitűek, tehát a keresztény-muzulmán-zsidó vallás lenyúlta a mezopotámiaiak istenét, amit mi is lenyúltunk, de mi magunkévá téve, míg a kereszténység lesátánozta. Amikor bizánctól átvettük a kereszténységet, pontosabban elterjedt nálunk a velük való kapcsolat folyamán, mi csak annyit fűzhettünk hozzá, hogy ja, azóta ideküldte a fiát? Köszönjük az infót, ő a mi istenünk is, hiszen csak egy isten van, és akkor most már a fiát is tiszteljük, meg azt a Mária nevű asszonyt is, aki megszülte.

Na most arra akartam kilukadni, hogy semmiféle kereszténységet nem vettünk fel István által, mert már azok voltunk. Ha nem így lett volna, lett volna mitológiánk istenekkel, amikről semmilyen feljegyzés nincs.

Összességében István annyit tett, hogy római segítséggel katonákat hívott meg, és a trónt megkaparintotta attól, akit az illetett volna, és római-katolikussá tette az országot.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.08.22. 20:17:47

@maxval a bircaman: Valóban. Volt itt mielőttünk egy nép, mégpedig az avar a 6.-8. században. Sorsuk ismeretes..
Sajnos a poszthoz hasoló ostobaságok a hiányos történelmi ismeretekből erednek. Szent István mint német csatlós.. Azt már persze nem tudják ,hogy István uralkodásának utolsó harmadában súlyos támadás érte az országot a Német-római Birodalom részéről, amelyet István hadai vertek vissza, majd néhány évtized múlva az ismételt támadást már I. András semlegesítette( Vértesi csata).
A másik kedvencem, amikor István erőszakos térítéseit unikálisnak álltják be, miközben Nyugat-Európában több uralkodó is bestiális módszereket alkalmazott e tekintetben. Elég csak Nagy Károly szászokat megtérítő hadjárataira gondolni, vagy Kékfogú Haraldra Dániában.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.08.22. 20:24:47

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Ostobaság. Amikor feltárták a sírját-biztonságba helyezendő a hamvakat a trónviszály alatt- akkor került elő a mumifikálódott kézfej. Melyik magyar Árpád-házi uralkodónak van meg a sírja? Köztudott hogy a török időkban eltűntek.

Mercyful Fate 2014.08.22. 20:46:13

kár, hogy ilyen emberek élnek itthon mint a cikk írója. :)

Hannibal ante portas 2014.08.22. 20:54:30

Tudtam eddig is, hogy nagy az Isten állatkertje, de hogy ekkora lenne, ez őszinte ámulattal tölt el. Még az idióta blogíró hagyján, de némely kommentelők, te jószagú Úristen!

Eric Johnson 2014.08.22. 21:00:16

Ez a cikk egy színvonaltalan, értelmetlen zagyvaság, nem több. Vagdalkozás a szavakkal, demagógia.

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2014.08.22. 21:47:09

@maxval a bircaman: +1

Érdekes, hogy minden augusztus 20.-án az index blogajánlójába kikerül egy blog, ahol a blogger megmondja a tutit és persze úgy, hogy szembe megy a mainstream-mel. Ugyanez történik dec. 24.-én és Húsvétkor is.

Megtudhatjuk, hogy a hősök nem voltak hősök a szentek nem szentek de annyira azért jól csináltak valamit, hogy emlékezzünk rájuk a mai napig. Még a kedves blogger és haveri köre is.

A maga módján.

Eric Johnson 2014.08.22. 21:58:54

Na jó, esetleg irónia vagy mit tudom én. A műfaj nevét majd kitaláljuk.

Mr. Waszabi 2014.08.22. 22:22:05

@Tudományos libsizmus: Tényleg? Nekem van róla papírom, hogy nem vagyok az. Kicsit régi, még királyi aláírás szerepel az alján, a levéltár anyagában ma is megtekinthető.
Elhiszem, hogy neked is van papírod, de azt valszeg egy dilidoki írta alá legfeljebb.
Csak a mihez tartás végett, hogy tudd, hol a helyed.

szabadság elvtársak! 2014.08.23. 06:33:14

Kell e nekünk Szent István? Nekünk kell, így aztán Marx és Engels, Lenin, és Sztálin apátok, a nagy tanító mesteretek legyen a tiétek.

John Medjai 2014.08.23. 07:31:51

A cím alapján rákattintottam, hogy ez hátha valami érdekes poszt lesz történelem témában. Hát... nem találom az összefüggést a mondatok között. Mi itt a mondanivaló?

zila5 2014.08.23. 08:11:02

Jaj ne veszekedjetek már ilyen hülyeségeken, hogy mi történt csillió éve. Tökmindegy mi történt, ez lett belőle, ami ma van. Holnap meg az lesz, amit hétmilliárd kis tudatszerűség kiötöl, így együtt. :)

Toló 2014.08.23. 08:16:21

Felháborító a magyarság állandó gyalázása! Remélem pár év múlva az Orbán-Vona koalíció útjára bocsátja az ilyen irományok szerzőit. :-)

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2014.08.23. 08:45:39

Az írás fantasztikus írói stílusban, szinte filmbeli vágásokkal keveri a az idősíkokat. Csak gratulálni lehet miatta. A sok hőzöngő és felfuvalkodott fenyegetőző barommal meg nem kell törődni.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.23. 08:53:38

@flash.gordon:

Az Index alapvetően egy bulvármédia. A legjobb hír pedig a botrány.

Mondom ezt úgy, hogy én is voltam már sokszor a címlapon.

Andy73 2014.08.23. 09:51:59

Nagyon remélem, hogy ez a "történész" nem tanít sehol, csak itt éli ki magát. Viccnek is nagyon gyenge.

anyadmajma 2014.08.23. 10:40:01

Ja, agyhalottak, szerintetek Horthy is csak áldozat volt a zsidók és a többi ember deportálásában, köze nem volt hozzá, Tisza meg semmiről se tehet az I. világháború kirobbanása miatt.
István egy egyszerű hatalommániás hazaáruló (nemzetáruló) volt, aki egy sima trónviszály miatt kilóra eladta az országot. Ezen kár rágódni, olyan régen volt, hogy már mindegy. És mi lett volna ha? Az meg már ugye sosem derül ki. Úgyhogy tényleg inkább a jelennel meg a jövővel kéne foglalkozni, nem történelmet hamisítani.
Egyébként meg a Lenin-Trockij-Sztálin éra annyival volt sokkal jobb, mint a keresztény egyház, hogy sokkal kisebb területen és nem egész 100 évig tartott. Míg ugye a pápa engedélyével 1000! éven keresztül öldösték Isten nevében a szerencsétleneket, népirtást végeztek, rabszolgaságot tartottak fent évszázadokig, meg hasonló, csupa a keresztényi szeretetnek megfelelő cselekedetet csináltak.
Semmivel se különbek ezek a modernkeresztények se, mint a szélsőséges Iszlamisták, akik pl épp most fejeztek le egy embert, meg éppen most végeznek vallási alapon népirtást.
Erre mindkét fél büszke lehet. Egyazon Isten nevében ugyan azt az Istentelen dolgot csinálják, és a legnagyobb erényük a gyűlölet.

martineden 2014.08.23. 10:56:42

@Toló: Tenyleg jol hanczik,orsos-zazrivec koala vagy kloaka

bölcsbagoly 2014.08.23. 11:00:52

Kell nekünk egy Csunderlik???

N48 2014.08.23. 11:20:33

Szerintem augusztus 20-án ünnepeljük azt, hogy ezen a napon még a hiperindividualista ateistáknak is fontosak lesznek az olyan dolgok mint nemzeti identitás, kultúra.

mortullus 2014.08.23. 11:21:25

@anyadmajma: kinek adta el az országot kilóra? te nagyon hülye

gizmo26 2014.08.23. 11:25:43

Nem véletlen, hogy a magyarok olyan görcsösen ragaszkodnak a történelmükhöz, csak dicsó múltjuk meg szánalmas jelenük van, de jövőképük, az bizony nincs.

Még a Trianoni döntéssel kapcsolatos saját felelősségüket sem képesek felismerni, inkább fröcsögnek az önállósodó szomszéd népekre, és nyalogatják a sebeiket.

El lehet képzelni hogyan reagálnak, ha a büszke történelmüket már a kezdetektől megkérdőjelezi valaki.

Természetesen mint oly sok őket ért kritika esetén, most is csupán tagadás és aggresszió lesz a válaszuk, még szerencse hogy ezt rajtuk kívül magasból leszarja mindenki.

bölcsbagoly 2014.08.23. 11:31:25

@gizmo26: elmész te is a francba! Te milyen nációhoz tartozol?

Toló 2014.08.23. 11:40:21

Remélem egyszer írsz egy cikket arról is, hogy milyen érzés úgy vonatozni, hogy nem váltottál rá jegyet! :-)

anyadmajma 2014.08.23. 11:42:48

@mortullus: pl tán a német-római birodalom meg a kersztényegyház? de kit érdekel? ez történt régen. ezen kár keseregni meg veszekedni. A tények tények maradnak. Ami megtörtént, azon nem lehet változtatni. Inkább azon kell gondolkodni, már ha megy, hogy az adott helyzetből hogy lehet a lehető legjobban kijönni. Nagyjából eddig sikerült, mert még létezik Magyarország. Olyan, amilyen, kinek milyen, de van.
@gizmo26: ebben nagy igazságod van, de hogy ezért téged lezsidólibsiznek és nyugatbérencnek bélyegeznek ezek az agyhalott birkák, affelől ne legyenek kétségeid.:)

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.08.23. 11:42:58

@gizmo26: Vajon hogyan reagálnának ugyanerre az angolok vagy a franciák?

mortullus 2014.08.23. 11:45:31

@gizmo26: történelmünket megkérdőjelezőket egyetlen dolog mozgatja, az pedig az irigység.
Csak mi ezt nem szarhatjuk le, mert akkor jönnek az akkora nagy ostobaságok, mint hogy Szent István a nemzetáruló, a véreskezű kiirtotta a magyarok egy részét. (meg a táltosokat, meg a rovásírást, meg a bla bla...)

Toló 2014.08.23. 11:51:21

Akinek nem tetszik a történelmünk az húzzon haza innen a picsába. Hajrá Viktor, hajrá magyarok!

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.08.23. 11:51:40

@anyadmajma: Eladta persze. Azzal tisztában vagy, hogy már István uralkodása alatt komoly támadás érte az országot a II. Konrád vezette Német-római Birodalom részéről, amit az akkor már egységes Magyar Királyság képes volt visszaverni? Ugyanez megismétlődött I. András alatt néhány évtizeddel később, hasonló végkifeljettel (Vértesi csata).
Ha vélemény nyilvánítasz egy témában , nem ártana kissé tájékozódnod előtte..

gigabursch 2014.08.23. 11:51:53

Anyám borogass...
Mondjuk hülyének lenni alkotmányos jog, de mindezt miért kell még reklámozni is.

Nem ártana egy kicsit belemélyedni a történelembe és ezen a fronton szinte mindegy, hogy az "ákádémijai" vagy a nem hivatalos történelmet vesszük figyelembe.

Ha egy kicsikét belemélyedsz, akkor megértenéd azt is kedves posztoló, hogy ha nincs Szent István akkor Trianon 1000 évvel ezelőtt már megtörtént volna.

mortullus 2014.08.23. 12:01:33

@A megvalósult amerikai ólom..: 1030-ban tönkreveri Szent István a német-római császár seregeit. Pont. 1052-ig még háromszor támad az aktuális német-római császár a Magyar Királyságra, mindannyiszor katasztrófális veregéget szenvednek seregi, és mindannyiszor mellette lovagol a római pápa is.

Erre jönnek az ilyen "műveltek", mint anyadmajma és gizmo26 és előadják, hogy Szent István eladta az országot. Hát igen, az ember ilyenkor nagyokat sóhajtozik.:)

Nem a történelmünkkel van a baj, hanem az ilyen idiótákkal akik elhiszik a sok ostobaságot, amit rólunk magyarokról és a magyar történelemről kitaláltak és tényként terjesztik.

mortullus 2014.08.23. 12:02:19

@anyadmajma: nézd meg ezt és művelődj

www.youtube.com/watch?v=v_dHFR9OFYM

a tények tények maradnak...

new by the way 2014.08.23. 12:52:48

vallásügyileg én meg nagyjából e szerint koordinálok:

Zeitgeist www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ETy6KHfNaIk#t=1013

mortullus 2014.08.23. 13:08:34

@gigabursch: Minden könyvtárba és iskolába kellene egy ebből a dvd-ből, és akkor talán oszlana a homály a fejekben Szent Istvánról.

gázóra ellenőr 2014.08.23. 13:23:59

@vilagnezet.blog.hu: Mi van gázóra mágnesező úr? A büntetést a lopott gázért mikor tetszik befizetni?

gigabursch 2014.08.23. 13:54:15

@mortullus:
S ha még nem is ért egyet valaki a bennefoglaltakkal - mert megtehetei - de legalább megismerné.
De ehhez lusták, csak megy az észosztás, meg az István a király...

martineden 2014.08.23. 14:28:54

@mortullus:,, 1030-ban tönkreveri Szent István a német-római császár seregeit. Pont."....ez meg nem jelenti azt ,hogy nem a nemetek nehezlovassaga segitette a tronra,1000 korul.Persze megfelelo juttatasok elleneben.Tudod az ido telik,az orsos is liberalis volt ano,vagy nem?

gigabursch 2014.08.23. 20:39:45

@csunderlik.péter:
Barátom, ha ironizálni akarsz, akkor talán egyrészt vissza kellett volna hivatkozni, hogy mihez képest és miért így, ráadásul nem ilyen hülyén kell tálalni.
Ez így csak arra volt elegendő, hogy a saját köpésed alá álljál, ami általában ritkán szerencsés.
Nem is beszélve arról, hogy mennyi fölösleges vitát gerjesztettél.

Amúgy belenéztem a blogodba, a József Attilás írás elgondolkodtató és alapos volt.

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2014.08.23. 22:33:54

@csunderlik.péter: Egyébként menetrendszerűen ez történik. Jön valaki valamelyik ünnepünk környékén beleokád a blogtérbe és ha lehurrogják közli, hogy irónia volt.

picit már uncsi

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2014.08.23. 22:35:43

@maxval a bircaman: De a bulvárt lehet csinálni ízléssel is. Nagy tévedés, hogy a bulvárnak alapvetően keresztény és magyar ellenesnek kell lennie.

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2014.08.24. 19:01:06

@csunderlik.péter: Hát értettük mi. Ezért válaszoltam én is ironikusan.

bölcsbagoly 2014.08.24. 19:35:11

@csunderlik.péter: ja, legközelebb majd jelezd, hogy irónia/vicc akart lenni!

gázóra ellenőr 2014.09.07. 22:57:03

@vilagnezet.blog.hu: Látom nem csak a gázt lopod, a nőknél sem vagy sikeres, hát most a társkeresőket hibáztatod. Szívjál gázt, az való neked!
süti beállítások módosítása