DAS BLOG - Közélet Kultúra Kritika (de Győrffy Miklóst itt ne keressék!)

Csucsu - REFLUX

Csucsu - REFLUX

Brian Jones

2009. július 03. - csunderlik.péter

Nekem most kezdődik a nyár. És épp negyven éve halt meg Brian Jones.

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsuka.blog.hu/api/trackback/id/tr351221864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.07.03. 09:59:54

Ez egy jelzésértékű nyárindító bejegyzés volt, de már írok két komolyabbat. Aztán majd napozás közben megtanulok legalább tizenöt műfajt, ahogy Brian Jones is végül elpötyögött már tizenöt hangszeren. Átlépjük a határainkat, baszki. Egyébként csak én vagyok az egyetlen, akinek a Their Satanic Majesties (1967) a kedvenc Rolling Stones-albuma?

travis 2009.07.03. 10:55:23

Stones forever!
Ennél nagyobb csürhét még nem szartak a világra. Keith Richards 40 éve egy függőágyból pötyörészik gitározás címén.

travis 2009.07.03. 11:00:25

A legnagyobb pedig: www.youtube.com/watch?v=W0J3XCGeIIU
Lisát akarom nőmül!!!

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.07.05. 08:41:12

Nekem a Paint it Black az örök kedvenc. De írok egy tízes listát.

KGX 2009.07.06. 17:03:56

Csucsu, cool a szemcsid:-). Milyen koktél az ott a kezedben?

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.07.07. 10:39:50

Hülye! (röhög) Megiszom a koktélokat, de annyira nem vagyok oda értük. Júniusban végeztem a szakkolimban (MCC, ami a HVG szerint "jobboldali szellemi műhely"), és aztán este volt koktélparti valami budai helyen. Akkor is csak kerülgetni kellett a salátát a zöld koktélban, a sárgában hányás íze volt a szirupnak, akár az automatás multivitaminnak, a fehértől meg idegenkedtem, nem kívántam, még a végén valami lúgos ananászos.

KGX 2009.07.09. 15:32:59

:-D, gratulálok a kolis végzéshez. Mondjuk olyan koktélt én sem ittam soha, ami ízlett is volna. Talán valami borkülönlegesség (aszúesszencia, jégbor, ménesi kadarissima-bár erről csak hallottam, különleges évjáratú badacsonyi kéknyelű), röviditalnak valami gyümölcspálinka:-D (barack, szilva, eper, kökény stb.).

fransancisco 2009.12.23. 12:20:49

BJ és a Jajouka? Rettentö meredek mélységekben megmártózott halála elött (nem is élte túl) - és persze Crowley emögött is...
www.jajouka.com/
süti beállítások módosítása