DAS BLOG - Közélet Kultúra Kritika (de Győrffy Miklóst itt ne keressék!)

Csucsu - REFLUX

Csucsu - REFLUX

Kocsi-út az éjszakában (Romsics Ignác: Történelem, történetírás, hagyomány)

2009. április 28. - csunderlik.péter

Kívánok! Akit érdekel, az új Kommentárban (2009/2.) olvashatja az eddigi legprofibb Csunderlik-munkát, mert közel húszezer leütésben írtam recenziót Romsics Ignác új tanulmánykötetéről. A megírás előtt két fő célt tűztem ki: 1. az  is élvezettel olvashassa, aki azt se tudja, ki az a Romsics Ignác 2. azért bőven megmaradjon tudományosnak a munkám, és ahol lehet, még ki is igazítsam Magyarország legkeresettebb történészét (amit végül tettem  is pl. a Molnár Erik-nemzetvitánál), mert így lehet megkapaszkodni. Úgy vélem, nagyrészt sikerült. És közben előszeretettel kenegettem legkedvesebb rögeszméimet is, melyekkel úgy vagyok, mint Rimbaud kertésze, aki keléseket ültet és ápol az arcán. A címben a részint ismert true-emo Ady-verset idéztem meg. Aki kíváncsi a miértre, olvassa el a recim, ahol tudja. Minden jót. Csunderlik Péter

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsuka.blog.hu/api/trackback/id/tr731090924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.04.28. 10:28:22

"Míg körbevesz az értetlen zaj, / Nem is szólhat másról a dal."

rettentó 2009.05.08. 14:24:51

Na, már azt hittem vége. Most pótolhatom be a posztokat és tehetlek vissza a kedvencekbe :-)

KGX 2009.05.08. 21:26:51

Kedves Peti!

Ha olyan helyen járok, majd elolvasom a "recidet". (Milyen gáz egy szó, az rímel rá, hogy...).

pgabor 2009.05.09. 23:56:09

Kedves Peti!

Én már átnyálaztam a Kommentár lapjaira vert gec...izé...recidet, rossz szavam nem lehet (bár túlzottan bányász vagyok a témához; a tojásos metafora bezzeg ült!). A Kommentár szerkesztőjeként milyen eredményességgel lehet csajozni?

Szia!

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.05.10. 11:07:14

Nézd, Pamela Andersont se történészek dugják. Egyébként nem szerkesztő vagyok, hanem szerző. Ha szerkesztő lennék, lenne benne csöcsös nő és sportrovat is.

"A Kommentár lapjaira vert recid" Ezt most le is nyúlom. Tetszik. Ízlelgetem, a "lapjaira vert recim" Jó!

rettentó 2009.05.08. 14:24:51
Dehogy van vége. Csak az egyetem befejezése és a tudóskodás most elsőbbséget élvez. Egyébként már régen volt ennyi ötletem, mint most. Majd-majd-majd meg is írom őket, szépen kidolgozok minden írásjelet. Ráérünk.

KGX 2009.05.08. 21:26:51
Várom a bírálatokat.
CSP

KGX 2009.05.10. 12:08:12

Kedves Peti!

Majd elolvasom. Reméljük, minél folyóirat minél több lapjára verheted rá a recidet:-). Közben a reci szó annyira megtetszett, hogy terjeszteni fogom. Egyébként érdemes az annotáció-recenzió-könyvismertetés hármasságán elelmélkedni, mivel különféle dolgok ezek.

KGX 2009.05.10. 12:09:42

Recik vs. (p)re-cikk:-).
süti beállítások módosítása