DAS BLOG - Közélet Kultúra Kritika (de Győrffy Miklóst itt ne keressék!)

Csucsu - REFLUX

Csucsu - REFLUX

Zsolti, a béka

2008. március 29. - csunderlik.péter

Nézem a kereskedő TV2-t, és mellkasomba csak úgy beledöf a páni félelem, meg az a rút, kampós orr, mikor új műsoruk beharangozójában megjelenik Ő, a parafenomén biboldó, és elvonszolja sápatag, szibarita testét a sötét háttér előtt, míg sokat sejtetően a következőket mondja: „Uri Geller vagyok. Azért jöttem Magyarországra, hogy megtaláljam az utódomat. Hamarosan kezdődik.”  

Hamarosan kezdődik, brrr, ezt ennyire súlyosan kimondva tán csak a Függetlenség Napjában hallottam utoljára, a ’hogy megtaláljam az utódomat’ pedig akár a Birodalom Császára is liheghetné egy galaktikus castingon, mikor fogdossa az új Darth Vader-jelölteket. A sötét erő.  Az idegenszívű. Az. Jól tudjuk, miért jött valójában ide! Hát csak hajlítgassa a kanalakat, nem dőlünk be a varázslatnak! Legalábbis Bayer Zsolt biztos nem. Ő végre kimondta, hogy jogos az antiszemitizmus (Magyar Hírlap, A medence és környéke, márc. 18.).

Igen! Mormolja csak a kabaláját Uri Geller, ez a kaftános Cipolla, ebben a házban nem látjuk szívesen! Horkan fel biztosan Bayer Zsolt, ha nintendózás közben véletlenül a TV2-re téved, aztán feltépi ingjét, hogy vezető cikket írjon a jobb sorsra érdemes Magyar Hírlapba. Most még csak írogat, de talán eljön az idő, mikor meztelenül rohangál majd a Nagykörúton, hogy csavargassátok a mellbimbómat. Mert ha függvényt rajzolnánk az életműből, akkor efelé tendál. De mindegy. Azt azért már most leszögezhetjük: Zsoltinál elgurult a gyógyszer. 

Bayer Zsolttal személyesen először egy esztergomi előadásán találkoztam, úgy egy-két héttel a 2002-es választások előtt. Expresszív előadását azzal zárta, mivel már a hazug Népszabadságban is döntetlen közeli választási eredményt jósolnak, hát ez csak azt jelentheti, legalább tíz százalékkal nyer a Fidesz, és ezt aztán biztosra lehet venni, mire kitört a tapsvihar. Szóval az ítélőképességével már akkor is bajok voltak, ami azóta csak romlott a magasfeszültségtől. De ahelyett, hogy bármikor is önvizsgálatot tartott volna, inkább mindig csak kivetítette dühét másokra, mint Ahab kapitány Moby Dickre. Most világosan le is írta: a zsidókra. Befonták életét vad kényszerképzetek.

Ungváry Rudolfnak Friderikusz Sándor műsorában tett kijelentését (ld. Demszky Gábor ünnepi beszédének megzavarásáról: "ott álltam szemben a kordon mögött azzal a tömeggel, amelynek fiatalabb tagjai kivörösödött, dühtől eltorzult arccal rázták felém az öklüket. És ezek az emberek még kevésbé zavartak engem, mert ezek valóban annak a 'házmester Magyarországnak' a képviselői, akiknek elődei annakidején zsidókat lőttek a Dunába." - a hasonló kijelentésekkel és a kontextusukkal valamikor külön szándékozom foglalkozni – Cs. P.) ugyanis a publicisztikájában előbb kiforgatta, majd a következőképp reflektált:

 

 

 

"1967-ben a pesti zsidó újságírók még Izraelt gyalázták. Ugyanezek a pesti zsidó újságírók ma az arabokat gyalázzák. Meg a Fideszt. Meg bennünket. Mert jobban gyűlölnek bennünket, mint mi őket. Ők a mi indok-zsidóink - értsd: a puszta létezésük indokolja az antiszemitizmust...”

Indok-zsidó. Kész. Az eszem megáll. Pár éve nem hittem volna, hogy 2008-ban ilyen megjelenhet a Magyar Hírlapban. De ezek szerint az se elképzelhetetlen, hogy 2020-ban majd olimpiát rendezünk Budapesten. Hogy a Fidesz egyik vezető publicistája (az!) biológiai alapon vezeti le az emberi köpönyegforgatást, kétszínűséget, álnokságot. Ami pedig aztán örök dolog, vértől független. Mert ott van például az a sok egykori jól fésült kommunista, kik most már Fidesz rendezvényeken verik nyálukat a magyarságról. Voltak-vannak szemét jellemű zsidó emberek, mint ahogy mocsok magyarok is, de őket nem azért utáljuk, mert zsidók vagy magyarok, hanem mert azt tették-teszik, amit. Igen, ha kell, mondjuk ki, hogy ez az ember egy féreg. De ne zsidózzunk. Vagy magyarozzunk. De ezt hadd ne kelljen már bizonygatni 2008-ban. 

„- Engem nem érdekel, hogy kinek milyen a bőrszíne, vallása, szexuális hovatartozása: csak legyen rendes ember.

- De a sárgák büdösek, és köpködnek az utcán.

- De akkor az a bajom velük, hogy büdösek és köpködnek.

- De azért büdösek és köpködnek, mert sárgák.” - (Képzelt riport Zsoltival)

Most az ilyenhez mit mondjak?

Hát azt, ha már csak egyetlen ellenpélda van, az is megdönti a biológiai determinizmust. Zsoltikám, Szerb Antal ismerős, baszki? Tudod, akit lelőttek 1945-ben, mint egy kutyát, mert zsidó volt. Amúgy az egyik legnagyobb koponya, akit hátán hordott a magyar föld.

Voltak, vannak, lesznek olyan gyűlölködő hülyék, mint a Bayer Zsolt. Addig nincs is különösebb baj, amíg csak magában brekeg ez a varangy. Akkor már igen, ha sokaknak megtetszik, a választásokon csókolgatni kezdik, aztán még a végén királyfivá változik, és zsidótörvényeket kezd hozni. De ettől nem félek. Ha valamit Hitler elért, akkor az az, hogy még vagy legalább száz évig ciki az echte antiszemitizmus, de nagyon, amiért az embert kinézik minden jobb társaságból. De valakik ezt még nem tették meg.

Épp emiatt, amit Bayer Zsolt megcsinálhatott, az példátlan. Mert vállaltan antiszemita cikke egy olyan kultúrált, patinás napilapban jelent meg, mint a Magyar Hírlap. A főszerkesztő felelőssége nyilvánvaló. De ha már ő, vagy Széles Gábor tulajdonos nem cselekedte meg, akkor most Orbán Viktornak, a Fidesz elnökének kell elhatárolódnia, de egyértelműen, mert Bayer Zsoltot még mindig az ő nagy cimborájaként, egyik kedvenc publicistájaként jegyzi a köztudat. Márpedig madarat tolláról, embert barátjáról. Ahogy múltkor ezt kifejteni próbáltam („A kút és az inga”).

Ha én most Orbán Viktor vezénylő tábornok, vagy akár bármely felettese lennék Bayer Zsoltnak, akkor már rég belevertem volna azt a busa fejét a saját szarába - mielőtt még Mészáros Tamástól Dávid Ibolyáig nyílt leveleket kezdenének írogatni a szomszédok -, ahogy ez egy kutyával szokás, mikor az olyat tesz, amit nem kéne, nehogy rászokjon. Mondjuk összevissza szarik, harapdálni kezd. Mert a kutya, az csak egy kutya. Bayer Zsolt meghülyült, ez nyilvánvaló. De ilyenkor kell a Fidesznek szoros pórázra fogni, szájzárat adni rá.

Mert a gazdit veszik elő.

Ceterum censeo: a köztörvényes őrülteket, hibbantakat, kontraszelektált hülyéket le kell metszeni a Fidesz kirakatcsapatáról, már ha nyerni akarnak. Ha ezt időben megtették volna a 2006-os választások előtt, akkor most valószínűleg a Fidesz kormányozna. Orbán Viktor nem tette. Pedig aztán egyszerűbbnek tűnik, mint kanalat hajlítgatni. Mégis. Mert egy a tábor, egy a zászló, ugye.

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsuka.blog.hu/api/trackback/id/tr96401554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesÜge 2008.03.29. 10:43:20

"még vagy legalább száz évig ciki az antiszemitizmus, de nagyon, amiért az embert kinézik minden jobb társaságból."

Bárcsak így lenne...

hangyasav 2008.03.29. 11:52:31

"De ilyenkor kell szoros pórázra fogni, szájzárat adni rá."

Miért is?A felfogása miatt?És azért, mert van abban a helyzetben, hogy erre talál egy médiumot is, amely leközli azt?Ez a pali tudott érvényesülni. Ez fáj neked, Csucsu?
Miért van az, hogy az ilyen téma, és ha valaki antiszemita, az még mindig vörös posztó sok ember szemében?Miért baj az, ha valaki elhatárolódik egy társadalmi-vallási-faji csoporttól? Szabad joga és döntése ez. Tettek ilyet anno már az Aranybulla kapcsán is. (Sókereskedés jogának elvétele pl.)
El kell fogadni, hogy antiszemita emberek voltak, vannak és lesznek is. Hiába akarják sokan másként.Bayer brekegett az újságban, te pedig fröcsögsz a blogodon. Melyik a jobb?

hangyasav 2008.03.29. 11:58:21

A társaságból való kinézéshez meg csak annyit: milyen tásaság az, ahol az embert a meggyőződése alapján ítélik meg, nem pedig az értékei, a tudása, az erényei és a képességei szerint? Akkor az a társaság mondjuk nem kirekesztő, egészen véletlenül?Tudod mit? Az ilyen társaságból nyugodtan nézzenek ki engem is, ívelten sz@arok rá.

Medzsik 2008.03.29. 12:02:39

"még vagy legalább száz évig ciki az antiszemitizmus..."

épp az ellenkezőjét tapasztalom...tanult emberek-akiket normálisnak gondolnál-
szent meggyőződéssel állítják h nem volt holokauszt,a zsidók találták ki,hogy meggazdagodjanak belőle,és sajnáljuk őket nagyon...
meg hoznak olyanokat,hogy ők nem akarják kiirtani a zsidokat,csak elég ha deportáljuk őket vhova máshova,mertmagyarországon éljenek csak magyarok,a zsidók meg ahol akarnak...
én egyszerűen nem értem...
baromis sok nyilvános fúrumon szabadon lehet mocskolódni,sőt a tv is ezt nyomja,ha nem is közvetlen,de mutatja a hírekben ezeket,és még ha csak tényközlés is,eljut sok emebrhez,oylanhoz is,akihez nemkéne,mert mondjuk picit nincs rendben vmi és nekiáll ő is szervezkedni...
De hát ez magyarország,a szabadok hazája.itt költségvetésről is a nép szavazhat...
Kánaán ez csak mi nem értjük,ugye ?

hangyasav 2008.03.29. 12:05:51

"én egyszerűen nem értem..."
Nem is kell érteni, el kell fogadni, hogy ez van. Nem tudsz mit kezdeni az ilyen emberekkel. Vannak, és kész. Le lehet csukni közülük párat, néhánynak le lehet verni a veséjét, de attól függetlenül a dolog még nem szünik meg...

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2008.03.29. 12:07:47

Engem nem zavar a Bayer Zsolt, mondom, mondja csak a rögeszméit. Brekegjen. A szoros póráz és a szájzárat adni rá, az csak egy jó tanács a Magyar Hírlapnak és Orbán Viktornak, mert cimborájuk tevékenysége rájuk a legkárosabb. Ezért kell elhatárolódniuk ettől a hibbanttól.

A jobb társaságból kinézik, hát ez azt jelenti, hogy az EU-ban nyíltan antiszemita politikusként kormányra nem nagyon lehet kerülni.

Tonyesz 2008.03.29. 12:20:29

Akinek esetleg lesz türelme válaszolni szegény Hangyasavnak, az gúnyolodás nélkül tegye, és egyetlen apró logikai lépést se hagyjon ki.

nimand 2008.03.29. 13:55:31

ez jobb volt... ;)

v. 2008.03.29. 14:11:00

Teljesen egyetertek azzal, hogy Zsoltinal elgurult a gyogyszer, de nem ertem Orbannak miert kene elhatarolodnia. Ezt akkor kell megtenni, ha valakivel hivatalos kapcsolatban all. Lsd. oreg Meszoly kontra MLSZ. Ott kellett, mert tag, niggerezett egy sort, hat kizartak vagy levaltottak vagy mi. Es kellett volna akkor is, mikor Havas Szofia mondott erdekessegeket (helyette jott a "mindenkinek van joga ugy latni, ahogy akarja, tartsuk tiszteletben masok velemenyet"); Abszolut meggondolando persze, hogy elhallgattassak, de ez nem nyilt elhatarolodas formajaban fog szerintem megtortenni. Csak szolnak neki, h "Zsolti,vegyel vissza".

móni 2008.03.29. 15:06:03

Szerintem igenis nyíltan el kellene határolódnia minden ilyesmitől Orbánnak,mivel ő nem egy civil, hanem az egyik legnagyobb magyar párt vezetője, annak "arca", nagyjából ő testesíti meg a párt "art poeticaját". És szerintem az senkit nem érdekel, hogy ő, mint magánszemély hogy vélekedik az antiszemitizmusról, de ha nem jelenti ki egyértelműen, hogy teljes mértékben elítéli azt,akkor azzal sok olyan ajtót kinyit politikusként, amiket örökre zárva kéne tartani...
Azt meg nem igazán értem, hogy miért kell pl az Aranybullával jönni? Akkor ennyi erővel legyen megint normális a boszorkányégetés, mert hogy régen normális volt, szóval most is az?! Meg legyen megint mondjuk familiaritás, merthát már egyszer volt... Az nem érdekes, hogy azért lett vége, mert nem vált be többé, de nem baj, ha akkor jó volt (?), biztos jó lesz ma is. Sőt, egyből kis királyokat is, klónozzuk Csák Mátét!Nem is. Cézár kell ide, ő vágta, hogy mi a frankó.Szerintem a történelemből tanulni kell, és nem mentségként meg magyarázatként emlegetni.

Hendrick 2008.03.29. 16:00:29

Egyrészt az antiszemitizmus egy nagyon komplex társadalmi probléma.
Másrészt a zsidózás az antiszemitizmus tiltásának produktuma. Minél jobban üldözik annál inkább igazabbnak tűnik.

Mi történik ha valaki megkérdez téged minden nap, ok nélkül: loptál tőlem? A végén már csak dacból is azt fogod mondani: igen, bazzdmeg!
Bayer hülyeséget beszél mint egy igazi magyar politikus, de a legjobb lenne most már hanyagolni minden olyan problémát amiben szerepel a zsidó
szó. Meglássátok, az antiszemitizmus elillan, amikor már nem gerjesztik.

hangyasav 2008.03.29. 17:38:31

Az Aranybullával csupán arra utaltam, hogy ez a jelenség (az elhatárolódás és szankciók hozása bizonyos csoportok ellen)nem mai keletű, nem magyarázatként vagy mentségként hoztam fel, mindössze megemlítettem.

a kedélyek megnyugtatása végett pedig tessék, itt van nektek:
www.szombat.org/2007/080327_Levelzsidoesnemzsidobarataimnak.htm

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.03.29. 23:14:31

Én nem szeretném, ha Bayer Zsolt (csak a példa kedvéért ő) hirtelen felhagyna a zsidózással. Így legalább látványosan válik el a szar a májától.

tata86 2008.03.30. 19:07:19

Bayert nem igazán kedvelem, de a cikke szempontjából ez lényegtelen... amúgy egy szóval nem mondta, hogy ő antiszemita, vagy hogy szimpatizál velük csak azt, hogy megérti a jelenséget.
"Indok-szidó" "Puszta létezésük indokolja az antiszemitizmust." Vagyis ha ők nem lennének nem lenne antiizé, ennyit mondott...
Ez a cikk egyáltalán nem antiakármi. Viszont a zsidók megint bizonyítottak. Rátapintottak Mo. legnagyobb problémájára (gyk:szólás szabadsága...).
Ha már nagyon ki akarják csinálni Bayert akkor itt egy jobb cikk:
www.barikad.hu/node/11502

Hendrick: Az antiszemitizmus nem társadalmi probléma. Egy 1%os (agresszív) kisebbség paranoiája, semmi egyéb. Glob felmelegedés, demográfiai válság, cigánybűnözés, fekete gazdaság-korrupció stb ezek társadalmi problémák, de ezek ellen az "értelmiség" sose tiltakozik.

Az igazi csucsu 2008.03.31. 00:30:20

Osztom Csucsu álláspontját, de csak részben, mert bayer nem egy hibbant, ui. a hibbant "nem tudja mit cselekszik" ill. hibbantságából fakadóan képtelen felismerni tettének következményeit, sőt azt jónak, helyesnek gondolja. bayer azonban nem meggyőződésből cselekszik, hanem puszta hasonlesés vezeti,(példa erre életútja, amely a népszabón át vezetett a mai magyar hírlapig, korábbi írásai visszakereshetők, ill. a meleg csontig való benyalás iránti törekvésében veti el a sulykot. bayer zsolti tehát nem hibbant. bayer zsolti egy fasz (részben by TWÁ)
Az elhatárolódásról meg csak annyit, hogy zsolti a béka ott somolyog az összes szülinapis képen.

orbanviktor.hu/galeria.php?item=80

mesÜge 2008.03.31. 01:21:29

"Teljesen egyetertek azzal, hogy Zsoltinal elgurult a gyogyszer, de nem ertem Orbannak miert kene elhatarolodnia."
Ezért? Talán?

travis 2008.03.31. 10:49:16

mesÜge,

Miért is?
Én megnéztem ezt a videót, és nem láttam benne elhatárolódnivalót. Azt, hogy pogácsa mellett röhögcsélnek? Te nem szoktál?

rettentó 2008.03.31. 14:34:18

Nekem Jézus az indokzsidóm (meg Szerb Antal stb.), ezért szeretem őket :-)

rettentó 2008.03.31. 14:36:14

Csucsu, a Leleplező legújabb számában te is szerepelsz, észrevetted?
Ezek régebbiek:
www.fennmaradas.hu/leleplezo/

rettentó 2008.03.31. 15:25:24

travis: Tipikus terelő cikk. Az, hogy Illyés, Spíró, Korniss vagy Lapid írt/mondott baromságokat még nem "indok" arra, hogy BZS következmények nélkül zsidózhasson. Én most olvastam Móricz 1919-es naplójegyzeteit. Abból is lehetne mondatokat kiragadni, de a teljes szövegből nyilvánvaló, hogy Móricz nem volt antiszemita, sőt olyan képességeket látott meg a zsidókban, amiből nyilvánvaló volt, hogy a szellemi és politikai életben miért voltak ott "mindenhol".

travis 2008.03.31. 15:34:16

rettentó,

Egyetértünk. Szerintem sem járható út, a "hát de nekik lehet?"-megközelítés.
A folytonosság kedvéért másoltam be.
Az aránytalanságok a zsidózás és a magyarozás közbeszédben történő megítélésére azonban továbbra is léteznek.
Bayer Zsolt remek író, tessenek elolvasni a Tündértemető című novellagyűjteményét, egyszerűen fantasztikus. Csak sajnos kellően meggondolatlan és dühös. Ami nagy baj annál, aki ilyen közel van a leendő hatalomhoz.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2008.03.31. 15:39:59

Bayer idéz Illyéstől, majd hozzáteszi: "Illyés Gyula szavai ezek a harmincas évekből. Ha ma írja le őket, aláírásokat gyűjtenének ellene."

Igen, igen. Csak közben volt egy holokauszt, és MÁS LETT A KONTEXTUS. Illyés se írna le ma már olyanokat nyilvánosan.(de megjegyzem: Pl. Komoróczy Géza meg mások olyanokat mondanak, hogy Auschwitz után már nem lehet nyugodtan zsidó vicceket mesélni, mert mindegyiken ott ván már a krematórizumi pernye. No, ezzel már nagyon nem értek egyet).

"Először: kíváncsian várom, vajon elő mer-e állni az az ember, aki nekem annak idején a Lukács uszodában történteket elmesélte? Már csak a fene nagy becsület és európaiság nevében… Elő mer-e állni, vagy csak aláírja majd az ellenem megfogalmazott tiltakozást?"

Bayer Zsolt már X éve meséli ezt a medencés történetet és Kornis Mihály (gyanítjuk, ő a zsidó író) még nem állt elő.

"Másodszor: az ellenem most elinduló hadjárat logikája alapján bizony kezdeményezni kell Karinthy Ferenc, Illyés Gyula, Herczeg Ferenc, Németh László vagy például Tzvetan Todorov betiltását is."

Bayer Zsoltot se kell betiltani, dehogy is. Mondja nyugodtan. Antiszemita cikke kompromittálja a Fideszt és a Magyar Hírlapot. Ha nem akarják, hogy így legyen, akkor ezt nekik kell lerendezni. Mert ez káros, RÁJUK nézve. Nem a MAZSIHISZre.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2008.03.31. 15:45:59

A Leleplezőt nem ismerem. És hogy szerepelek benne?

travis 2008.03.31. 15:52:59

"Igen, igen. Csak közben volt egy holokauszt, és MÁS LETT A KONTEXTUS."

Ez bizony így van.

mesÜge 2008.03.31. 17:00:04

Travis:
...jó talán nem jó szó az elhatárolódás, a pogácsázás meg nem bűn ugyan, mégis visszatetsző... de tényleg csak nekem tűnik így???
Más: A "világszabadalmat" még senki nem vette észre a cikkben?
"1967-ben a pesti zsidó újságírók még Izraelt gyalázták. Ugyanezek a pesti zsidó újságírók ma az arabokat gyalázzák. Meg a Fideszt. Meg bennünket."

Szóval a pesti zsidó 1967-ben azért volt "gonosz" mert gyalázta Izraelt. Tudomásom szerint az első példa cionista antiszemitizmusra Magyarországon.

travis 2008.03.31. 18:34:55

"visszatetsző"

Ez szubjektív. Kiröhögni egy bénázó kormányzást, nos, nekem ez nem annyira visszatetsző. Meg különben is, ez nem egy nyilvános szereplés volt, hanem egy bennfentes kertiparti, ahová beengedtek újságírókat is.
Kósa sztorija meg szerintem kifejezetten vicces volt a kongresszusról SMS-ező szociról. :)))))

Az igazi csucsu 2008.03.31. 22:36:11

Ja bennfenntes kerti parti. Nálunk is ilyen szokott lenni, csak nekünk kisebb az asztalunk és nem fér el rajta ennyi mikrofon, de most tervezem egy nagyobb asztal beszerzését kényelmesebb benfenntes partik szervezése céljából.

rettentó 2008.04.01. 08:58:23

Csucsuka: sok újságárusnál kapható a Leleplező Bp-en. Csak a címlapot láttam, "Biszku Béla Csucsukával chatel" vagy valami ilyesmi... Könyvújság, érted... :-)
Egyébként tényleg írhasson mindenki baromságokat, de legyen már ízlése is egy laptulajdonosnak, ne csak a zsebét akarja megtömni... Mert erről van szó: sex sells, racism sells.

travis: "Az aránytalanságok a zsidózás és a magyarozás közbeszédben történő megítélésére azonban továbbra is léteznek." Igen, 1990 után borzasztó nagy baklövéseket követtek el azok, akik megijedtek a magyar zászlótól meg a koronától, ezzel lovat adtak azok alá, akik tudtak "vadabb" magyarkodást is csapni, ha akartak.
A kulturkampfban mindkét oldalon voltak kilengések, még ha különböző súlyúak is, hiszen emberek vagyunk. Abba kéne hagyni a komcsizást meg a nácizást és dolgozni kéne, politikus uraim!!!
Én pl. jónak tartom az Orbán-kormány azon rendeletét, hogy a középületeken mindig legyen kinn a magyar (piros-fehér-zöld!) zászló. Csak ami eme épületekben folyik, annak ugye méltónak is kéne lenni ahhoz a zászlóhoz...

rettentó 2008.04.01. 09:00:48

Abba kéne hagyni a komcsizást meg a nácizást meg a zsidózást meg a cigányozást is.

Hendrick 2008.04.03. 17:19:59

Legyünk őszinték.
Van egy magát zsidónak-liberálisnak valló réteg amely látszólagos paranoiával antiszemitizmudtól retteg és támogatja az Szdsz-Mszp maffiát.
Ezek helyesen utálja a kurucinfós meg a többi hasonló.
De azt már elutasitom hogy komolyanazt állítsák létezik vmi zsidó konspiráció a magyarok ellen.
A mi nagy zsidóink (pl. Kóka) mégcsak nem is zsidók vsz.

rettentó 2008.04.04. 11:11:45

Hendrick: Hogy lehet valakit, bárkit "helyesen" utálni?

mesÜge 2008.04.04. 23:38:33

"A mi nagy zsidóink (pl. Kóka) mégcsak nem is zsidók vsz. "

Ez meg egyenesen az a lengyel kommunista rezsim által is pl. hangoztatott elmélet,hogy "zsidó az aki zsidó módon gondolkodik" azt persze, hogy mi az "zsidó módon tenni vmit. már nem határozzák meg.
Tényleg nem lehet azt akit utálunk egyszerűen szemétnek, mocsoknak vagy bármi másnak nevezni, feltétlen zsidózni kell???

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2008.04.05. 04:00:59

"Tényleg nem lehet azt akit utálunk egyszerűen szemétnek, mocsoknak vagy bármi másnak nevezni, feltétlen zsidózni kell???" Ja, ezt írtam én is.

Hendrick 2008.04.06. 22:20:08

Rettentő:
Hogyne lehetne valakit helyesen utálni?
A nácikat talán helytelen utálni?

rettentó 2008.04.08. 07:56:51

Hendrick: rettentÓ, nem rettentŐ. ((Krisztus követőjeként én személy szerint úgy hiszem, hogy a bűnt (nácizmus) gyűlölni kell mind magamban mint másokban, a bűnös embert soha. Ezt persze világiaknak hiába magyarázom, tehát csak zárójelben, hogy én miért írtam ezt.))
Egyébként meg utálni baromi könnyű, megérteni nehéz az embereket, és igen kevesen vannak, akik ezzel próbálkoznak, pedig hasznos dolog.

Ajtony 2008.04.09. 12:16:11

Sziasztok!
Nem akarom védeni Bayert, mert nincs mentség a hülyeségre.
Az viszont biztos, hogy a közbeszéd egy jó része a téma körül forog. Nehéz találni olyan bal-liberálisnak nevezett entellektüel beszélgetést, ahol ne az antiszemitizmusról szólna a harmadik mondat. Ezzel a tematikával maradnak sokan a felszínen, hiszen ha bírálják a munkásságukat, vagy a gondolatmentüket, rögtön lehet vádolni az ellenfeleiket. Leginkább ez miatt káros Bayer cikke - újabb bélyegeket lehet ragasztani - Orbánra, Fideszre, Szélesre és másokra. Arra meg már senki sem emlékszik - Szabó Györgyöt (Fidesz) Izraelbe küldte MSZP-s képviselőtársa.

A hülyeség, a rasszizmus, és még sok más pártfüggetlen, mint ahogy az agyér-elmeszesedés is.

Üdv

mesÜge 2008.04.10. 00:14:33

A Fideszt leantiszemitázni hülyeség, a látszat ellenére az a párt sem egy organizmus...Szabó például most elég karakánul kiállt az újlipis szavazóiért a hétfői flashakármicsodán.
Másrészről persze ott vannak a kacsintgatósok mint Lezsák meg Bayer. Az egyedül aggasztó tényező az, hogy ők viszont közelebb vannak Orbánhoz...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.15. 15:50:22

brekeg a Bayer - na ezt eltaláltad, a cím meg ötös :D
De asszem Bzs nem antiszemita alapvetés-gyártó, csak most iszonyúan eldurrant az agya - az ő és a lapszerk. felelőssége persze az bizonyos idióta mondat.

meghuzhatná magát pár évre, különben baj lesz 2010-ben (Ov sosem metszi le őt a F.-ről, meg ő sem lép le)
hát nem jutottunk elkőbbre..

Fasiszta Magyar 2008.12.24. 11:49:49

Minden magyar fasiszta.
En is.

craft 2009.11.18. 15:42:12

Nah akartam írni, de nincs kedvem megmár leírták. Amugy még annyit, hogy spermanens apukám tanult töribuzi orvosember, mégis antiszemita mer jobbikos és ott képviselőknél ez mostan a trendi. Szóval inkább egy ókori görög-francia mondást hagyok rátok:
"Aki másnak segget hág, maga kapja bélbe."

craft 2009.11.18. 15:43:00

@Fasiszta Magyar: Seggjuk tod te mi az a fasizmus? Ha nem kérkel nézd meg a Keresztapát. Az ember alapvetően nem fasiszta, hanem féreg.
süti beállítások módosítása