DAS BLOG - Közélet Kultúra Kritika (de Győrffy Miklóst itt ne keressék!)

Csucsu - REFLUX

Csucsu - REFLUX

Egy szoknya, egy nadrág

2007. április 08. - csunderlik.péter

Először is áldott, békés, hangulatos, miegymásos húsvétot kívánok mindenkinek, és hogy ebből maradjon meg valami a Nyúlon túlra is.

NOTA BENE, az öngólok legnagyobb mestere, a TV2, amely minél inkább kapálózik, csak annál jobban a saját érdektelen szarába süllyed, ma este egy igazi húsvéti műsorral kedveskedik nekünk. Minden idők egyik leggyengébb, legfájdalmasabb filmjét, az Egy szoknya, egy nadrág című 2005-ös évjáratú, ámde már születése pillanatában is ehetetlen-ihatatlan, hamisíthatatlanul hungarikum, bárgyú borzalmat vetítik.

Ha tudni akarjátok, mit érezhetett Jézus a kereszten, meg előtte, akkor nézzétek meg, és katt gyorsan oda. Nem kell ide Mel Gibson. Mert ez a film fáj, nagyon, de nagyon fáj.

Ha megnéztétek, túléltétek, s azután se kezdtetek hinni a Sátán létezésében, akkor nem tudom már mi kéne. Annyira gyilkos, aljas, kínzó, fájós.

De lehet, hogy Isten küldte. Hogy az emberiség a megtekintésével vezekeljen az elmúlt két évezredben elkövetett bűneiért. Nem tudom. Majd ha reklám lesz, felhívom Gyurcsók Józsefet.

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsuka.blog.hu/api/trackback/id/tr4756249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.04.10. 14:39:42

Ugye, ennek van az a nagyszerű betétdala, hogyaszongya "Micsoda nő ez a férfi"? Csak hogy a vakok is élvezhessék.

mich 2007.04.17. 14:53:45

Nade miért is sikerült ilyen szarra ez a film?! Azon a szép májusi ejszakán többedmagammal az uránia mozi elött sétálva épp e remekmű forgatására toppantam be a kamera látókörébe. Mégis kivágtak ebből a szarból. Érted Csucsu? Engem még ebből a szarból is kivágtak... Görögországból jövet én azért jót szórakoztam ezen a szaron...

KG 2007.04.22. 21:05:50

Ó, a fenébe, hogy nem láttam !
Pedig anno statisztaként majdhogynem közre is működtem a produkcióban, de sajnálatos módon a kb. 15 statisztából kettőnket végül kihagytak (máig nem tudtam feldolgozni), úgyhogy végigüldögélhettük a forgatást Ferihegyen. Azt így utólag különösen sajnálom, hogy Bajor művészúrral sem találkozhattam személyesen, pedig az biztosan meghatározó élmény lett volna szellemi fejlődésemre nézve.
süti beállítások módosítása