DAS BLOG - Közélet Kultúra Kritika (de Győrffy Miklóst itt ne keressék!)

Csucsu - REFLUX

Csucsu - REFLUX

Bélben oldódó drazsé (Életképek, m1)

2009. február 06. - csunderlik.péter

„Pont olyan ez a családi háború, mint a politikai. Mindenki azt állítja, hogy a legjobbat akarja, pedig elég lenne a jó is.” (János)

Sokszor fogják rám, hogy illúziók rabja vagyok, ezért, hogy szippantsak egy kis valóságot, kedd este megnéztem az Életképek teleregény századik epizódját az m1-en, úgyis annyit reklámozták. Öreg hiba volt, mondhatni kurva nagy tévedés. Pedig én szeretek döglött dolgokat melengetni a keblemen.

Már az se tetszik, ha egy versből elmaradnak a rímek, az ütős képek, a ritmus, mert az már nem vers, hanem derékbetört próza, csak körül kell nézni, de hogy egy tévésorozatból programszerűen elhagyják az érdekes párbeszédeket, jellemeket és úgy általában a Történetet, az nem az abszurditás csúcsa, hanem egyszerűen szar, és a mozgásszínháznál is sötétebb evolúciós zsákutca, ahol már csak a leütést várom. De az sincs, csak a lassú, fulladásos halál vagy a disszidálás.

Horváth Ádám, ez az „óriás alkotó zseni, nagy építő szellem”, a magyar televíziózás pápája  komponálja az Életképeket, aki a Szomszédokkal már megcsinálta a maga évtizedes isteni színjátékát, de úgy látszik, van mondanivalója a harmadik évezredben is, nem is tudja visszafojtani, a baj az, hogy már elbeszélni sem - és mindjárt átvedlek bagót rágó K. Havas Gézává. A Szomszédok még olyan, mint a Biblia, mindenre van benne valami kis szentencia, akció, napokat tudnék eltölteni régi epizódtöredékeket youtube-on nézegetve, annyira bűbájosan béna. De az Életképek oly steril, ha paródiát kéne róla írni, kénytelen lennék egy üres lapot beadni, sakkot ad mindennek és úgy vagyok vele, mint amikor Tálos Andris barátom először látott zsiráfot, hát mi az isten ez?

Rágondolni se merek, Horváth Ádám milyen mocskos szexvideóval zsarolhatta Rudi Zoltánt és Szinetár Miklóst, hogy ez a közpénzes teleregény száz részen át műsoron maradhatott. Egyáltalán létezett Horváth Ádám előtt az a szó, hogy ’teleregény’? Mindenesetre a Word még most is aláhúzza. Talán azért, mert a nagy ember mindig megelőzi korát, bár Horváth Ádámot és a progressziót együtt emlegetni már a radikális mellérendelés fogalmán is túlmutat, messze a világűrbe.

Mondhatják, hogy aljas vagyok, kegyetlen kis szemétláda, mert csak egy rész alapján húzom le az egész sagát, holott született kegyosztó vagyok, de mikor tegyék oda magukat, ha nem a századik részen? Az ember azt várná, hogy a szteroidba mártott Szikszai Etus most megmutatja a foga fehérjét, vért isznak adrenalinnal, csak azért is lássa világ, hogy nem kell a szórakoztatáshoz nyugati gyilok, csöcsök, dugás meg jópofa néger, ehhez képest…volt egy aranyeres bakiparádé, amiért mindig csak csöndes megvetés járhat. - Életem egy jelzőket nem is igénylő pillanatában megnéztem már az első részek egyikét, és az is ugyanilyen volt. Tessék. De egyébként is megbocsájthatatlan, ha egy sorozatepizódból nem derül ki semmi sem.

Lapozzuk vissza, mit is nyilatkozott erről az értékközvetítő izéről Horváth Ádám mester:

„Jó esetben valamennyien családban élünk. Abban is nevelkedtünk fel, abban lettünk felnőttek, családalapítók, új generációk nevelői. A család ma is a társadalmi élet legfontosabb alkotóeleme (! - Cs. P.). De ahogy a társadalom folyamatosan mozog, változik, alakul, ugyanúgy gomolyognak az események a családokban is. Közös örömök, bánatok, meglepetések, tragédiák és katasztrófák vesznek körül mindannyiunkat életünk folyamán. Ilyen családokról szól az Életképek címen most induló sorozatműsor.”

Hú bazmeg. Ahogy a társadalom mozog, gondolom itt a tektonika, a gázkitörések, meg a fortyogó vulkánok, és már látom Thomas Mannt a planetáriumban. Hát ez lenne a koncepció.

Ehhez képest az Életképek randomgenerált jelenetek füzére, ahol a jól ismert/kiismert színészek erőltetett jelenetekben elbeszélnek egymás mellett a munkáról, a szeretetről, a tanulásról, a füstölt sprotniról, és úgy általában az életről, vagy amit Horváth Ádám annak hisz. Egymást követik az önfarkukba harapó buddhista bölcselkedések. A tej is megalszik a szájukban, nemhogy röptében basszák meg a legyet.

Egyedül csak itt kerülhetne képernyőre a pókhálós Csűrös Karola a korpás papucsával, akit mindig bizonytalan mentális státuszúnak hittem, na jó, konkrétan a napóleon konyakon és az eszelősségen kívül sose láttam semmi mást a szemében. De ezt jóindulattal tudjuk be a parádés színészvezetésnek, mert az író-rendező olyan mondatokat ad színészei szájába, ami egy Garas Dezső esetében egyenlő a hűtlen kezeléssel. Kíváncsi vagyok, mennyit fizetnek neki, hogy nevét adja ehhez a, hát ehhez, és ezt a gonoszkodást nem lehet elégszer ellőni. Kevésbé lenne megalázó, ha gulyásért állna sorba a Blahán. De a legrosszabb, mikor Horváth Ádám az általa elképzelt szlengben beszélteti a "tinédzsereket". Hemzsegnek az olyan überlaza szavak, mint a fater, a buli, meg a fater, ja és a tinédzsert ki ne felejtsem. És mindenki hozzáteszi, hogy speciel.

Életképek? Semmi életszag nincs, ellenben minden figura lenyelt egy másfélméteres wunderbaumot, szóval van egy kis életdeficit. Kiborult a természetazonos aroma, összecsomósodott a fűrészporral, és torkomon akadt a gombóc. Némileg fanyar szájízzel figyelem ezt, mondhatnók egy Horváth Ádám-kậrậktẹr jellemző fordulatával.

Apropó, hol van egy cigány? Speciel. 

De nem az a baj, hogy ez a hiperrealista pszeudo-valóság akkor se állja meg a helyét, ha belefalazzuk Kőműves Kelemennét, hanem hogy dögunalmas, mindennél unalmasabb, meghalt mellettem a mosómedve. Talán elnézném lónyugtatózva egy szanatóriumban, de akkor már megtenné egy akvárium is pontyokkal. Presszóban randevúzgatás, kutyasétáltatás a városligetben, a sok buli miatt nem sikerült a vizsga, meg a hosszú haj és a trappernadrág (értsd: farmer). Szemtelenség. Jánosnak elfárad a szeme a lámpafényben. Gáncstalan lovag. Szürke emberek. Kullancs. De mégse. Ennyi. A társalgási zsebkönyv innen nézve egy pszichotriller, Korda György dühöngő őrült. És még csak nem is okoskodnak a délszláv háborúról. 

„- Nekem mostanáig nem jutott arra, hogy autót vegyek, ezért még motorkerékpáron járok munkába.

- Nem tehetek róla, de sokak véleménye alapján magam is majdnem azt vallom, hogy a motorkerékpár igen veszélyes közlekedési eszköz.

- Kétségtelenül megfontoltnak és körültekintőnek kell lennie a motorvezetőnek, hogy baj ne érje. Aki azonban elővigyázatosan vezet, és nem tekinti versenypályának az úttestet, az mindenkor hálával gondolhat egy-egy jó motorkerékpár-gyártmányra.

- Valóban.”

Gyerekként a Képújságot, azt untam ennyire. Kétpercenként odafordultam a Milánhoz: te tudtad, hogy homokos a Kulka?

Persze Csucsu, ezt mindenki tudta.

És ezen rugóztam, mikor a föld csak soványan jutalmazza az őrségi ember vetőmagját. Pedig olyan jól indult a napom, és végre szartam is. Ha már életkép.

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsuka.blog.hu/api/trackback/id/tr62925691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medzsik 2009.02.06. 13:53:22

Emlékszem,nekem az egyik tanárom példálózott mindig ezzel.Balhés kölykök voltunk,és bármivel buktunk le,mindig jött a mondat "Nézhetnétek egy kis Életképeket,jót tenne,tanulnátok a világ dolgairól.Mert nem mindig csak a szórakozás,meg a nyikhajkodás."
Szegény öregasszony.Azt hiszem,azóta már szanatóriumba került.
Amúgy Csucsu ne légy meglepve,magyar terméktől mit vársz? Itt a harmadik évezred és olyan reménytelenül lemaradtunk,mint Baumgartner.Értem ezalatt nem csak a szórakoztatást.
Ha mindenáron sorozat kell,nézz mondjuk Kaliforgiát,ott dugnak is,vicces is,és David Duchovny valami olyasmit csinál a kamera előtt,ami arcpirító,felháborító és sose láttam ilyet idehaza.
Úgy hívják,színészi játék.
Nem a nyugatot majmolom,de van amiben még fejlődni kéne.Kurvasokat.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.02.06. 14:09:25

A Twin Peaks, a Twin Peaks! A sorozatok királya! Bár mondjuk oda Etus épp beférne, a táncoló törpe mellé a Sötét Barlangba.

feliccia 2009.02.06. 14:54:07

Belinkelheteeeeeem ezt a kritikát a blogomba?????

feliccia 2009.02.06. 16:30:04

@Csucsuka: köszönöm, mind az 5 olvasóm nevében!!

VIKUNYA 2009.02.06. 22:03:33

didaktikus, unalmas, streil, sztereotip, kispolgári fekália!

VIKUNYA 2009.02.06. 22:04:10

de mondhattam volna azt is, hogy modoros fos!

VIKUNYA 2009.02.06. 22:04:40

taki bácsi, szegény, azért hiányzik belőle!

ave 2009.02.06. 22:15:35

Ugyanmar!! Az eletkepek veri a Fox osszes szarjat!

Tok kiszamithato az egesz, a nagy semmit hamozzak. Jo ez!

De a jo szineszek meg a szarbol is aranyat csinalnak.

Mondtam a felesegemnek meg tavaly, hogy remelem megelem, hogy Csuros Karolat HD-ben is lathatom. Mar csak rajtam mulik!!! :D

A hangoverek is verprofik!!!
EZT NEZNI KELL!

autosave 2009.02.06. 22:17:01

szánalmas szar. erre basznak el egy csomó pénzt...

hhh. 2009.02.06. 22:20:01

Horváth Ádám bűnös.
Vezekelnie kéne. Már a szomszédokkal hülyített egy fél országot, és nevelt: sunyiságra, passzivitásra, enerváltságra.
Néhány részt néznem kellett belőle (nagyszülők, stb), emlékszem, percek alatt menyire idegesített a folyamatos tökörészés, az erőltetett, kidolgozatlan helyzetek, és a borzalmas, magolós, kamerába belemondós szinészi "játék".
Horváth Ádám bűnös, és amelett amatőr is. És már 30(?) éve ebből él. Közpénzen.

2009.02.06. 22:20:17

Nem állítom, hogy jó, sőt...
De többen nézik, mint a nézhető Tűzvonalban-t. És azt már régen tudjuk, hogy 1.000.000 légy nem tévedhet (egyél Te is sz@rt)
Egyébként tévedésben vagytok: ez PARÓDIA, és röhgni kell rajta. ;-)))

unico 2009.02.06. 22:24:35

már az elején rájöhettél volna, h "Öreg hiba volt, mondhatni kurva nagy tévedés"

kajánkodó 2009.02.06. 22:33:22

A művelt angolokat és a "brittt tudósokat" idézve: minden relatív, mindennél van "lejjebb" és feljebb" is. A Győzikés-Kiszeles-Annácskás-Nagyőanikós-Megasztáros-Megatáncos-megacelebanyámtyúkjás rettenetekhez képest az Életképek igenis szuper-produkció. De pl. a Beugróhoz, vagy a Tűzvonalhoz képest - hmm...- a bányabékának is komoly erőfeszítésébe kerülne, hogy felfedezze valahol az ülepe alatt található mélységek mélyén a HÁ bácsi által elkövetett produktum(ok) művészi értékét.

stanmore 2009.02.06. 22:38:37

Hát azért azt ismerjük el ,hogy zseniális volt ,ahogy a Szomszédokat levették és utána a hátsó ajtón behozták más néven a brancsot.nem semmi.Azért egy volt Tv elnök tud ügyeskedni nem vitás.Pláne ha elgondolom,hogy a nemzeti idol Szabó családot 50 év után könyörtelenül kinyírták a rádióban,ami ehhez képest Shakespeare-i magasságokban járt.

kispestipeti 2009.02.06. 22:57:02

Én is bele-belenézek az Életképekbe, mert nem hiszem el, hogy nem jön egy átkozott nagy csavar egyszercsak hirtelen, és felborulnak azok a dög unalmas érdektelen viszonyok. De nem jön, marad ez a szerintem is parodisztikus valami, ami nagyon messze van bármilyen világ életképeitől és egy jó fikciótól egyaránt. Szerintem a színészek ettől sokkal többre is képesek lennének, ha jó történetet kellene eljátszaniuk kéthetente.
Kukába vele, nem érdemes arra, hogy megérje a legközelebbi jubileumi epizódot! (ízlésem és a józan eszem szerint már a 101. ket sem!)
A köztévéből hogyan lehet kipenderíteni 1 műsort? A nézettség tudom, nem számít. De hát valakinek észre kellene vennie ott házon belül is, hogy ez nagyon szánalmas és rossz.

Qedrák · http://toriblog.blog.hu 2009.02.06. 22:57:16


Csak összejött neked is az a fránya címoldali blogajánló az Indexen. :D

vidi-master 2009.02.06. 22:58:09

őszintén?
szerintem - és ez iszonyatosan szomorú - benne van a manapság adásban lévő 10 legjobb műsorban...
egyébként meg inkább erre adjanak pénzt, mint győzike showra, celeb vagyokra, hal a tortánra, tündikére, anettkára és a heti hetesre, csak hogy a "krémről" essen szó.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.02.06. 22:58:45

fantasztikus, ahogy a végén felkerül a pont az i-re a poszt végén csűrös karcsival, meg a szarás, meg az életkép. maximálisan osztozom veled még a twin peaks-ben is. éljen brigs ezredes! (ezredes?)

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.02.06. 22:59:51

én megnéznék egy celebet csűrös karolával simán

Nolik · http://www.nolikantal.com 2009.02.06. 23:07:12

Csucsuka, gratula, már a címed is zseniális.

Szerintem neked kellene leforgatni egy részt, azt szívesen megnézném.

Doku-soap stílusban gondolkodom.

- Horváth Úr, Ön egy közpénztékozló alkalmatlan qkifej, ahogy pedig Szűrös Karolát tolja, az a ceausescui nepotizmus mélységeit is alulmúlja.

Jómunkásemberek, ne tévézzetek, olvassatok engem, garantáltan közpénzmentes.

nolikantal.com

Üdv:
N.A:

stanmore 2009.02.06. 23:33:25

vidi -master,kurvára el vagy tájolva ,mert a felsorolt műsoraidra senki nem ad közpénzt,azt maguk gazdálkodják ki a kereskedelmi TV-k.Ráadásul majdnem komolyan vettelek,mert tényleg elég szarokat soroltál fel,node a végén agyoncsaptad a 7i7-el,mert az speciel egész jó,nopersze ajobboldaliaknak kötelesség fikázni,mert szerintük balra húz,így aztán nem mernek röhögni.Pedig csak annyira húz balra ,amennyivel több hülyeség van jobb oldalt,mert pl Hofi sem politikai alapon gúnyolta a kézcsókolgatást ,hanem mert egy bizonyos politikusnak csókolgatták.Illen az élet.

robian 2009.02.06. 23:37:40

Az esetlen izzadságszagú bornírt életszerűtlen esküvőivideós stílusban mindent a lehető legkevesebb operatőri munkával vérlázítóan sokból leforgatott hitvány hulladék szomszédképek tökéletesen beleillik napjaink közszolgálatinak csúfolt, de a tárgyilagos tájékoztatást és a KÖZ szolgálatát hírből sem ismerő politikai kézivezérlésű propaganda és agymosó feneketlen pénznyelő "királyi" MTV repertoárjába, ahol egymás seggét fedező, zsaroló és a harmadikat csináló - lásd: qlkajános - évtizedes exelvtársak csücsülnek kirobbanthatatlanul óriási siserehad pereputtyukkal. Még egy jellemző és elgondolkodtató dolog: Vajon van-e összefüggés a Linda és az Angyalbőrben c. amúgy remek sorozatok újbóli műsorra tűzése és a között, hogy Gát a vuk2 - egyébként minden idők egyik legrosszabb filmjének megválasztott - szánalmas vergődéssel bebukta a házát. Jóljönajogdíjkft ha már csődbe ment a famíliakft. Könnyű volt, mikor 1 adó volt és acélelvtárs TTT-zte ki mi kell a népnek de most már a 200 csatorna, a torrent és a százmillió dolláros pixar rajzfilmek korában …a lényeg hogy mélységesen egyetértek Csucsukával, béke

guinness-original 2009.02.06. 23:38:56

ha beszívtok, nem is olyan rossz:D:D

changebug (törölt) 2009.02.06. 23:51:24

Egyáltalán érdemes TV-t nézni, ha nem Spectrum, NG, Discovery, stb...

VV, emg a másik szar, Győzike, Mónika...
Most pont ez bassza csőröd? Én például jól tudok pihenni rajta... Nem hangos, nem lőnek. Fogalmam sincs miről szól, de nyugodtan lehet rajta vacsorázni, meg alfába lenni - nem borzolja az idegeim. Amúgy is legtöbbször már háttér a TV a fentieket leszámítva.

@ guinness-original 2009.02.06. 23:38:56
Nekem a focimeccs jött be - tisztára mintha kaleidoszkopot néznél :D rohangáló pöttyök zöld háttérben... király!
Meg a ministry koncert video - azóta cucc nélkül is ugyanolyan hangulatba kerülők tőle :)
De ma már megkomolyodtam!

huta9020 2009.02.07. 00:00:14

Én több részbe is belenéztem. Félelmetesen életidegen párbeszédek vannak benne. Ritka alkalom, hogy a színészeknek sikerül hihetővé, hitelessé tenni egy jelenetet.
Nem érdemli meg a pénzt, bármennyit is adjanak rá.

napola- (törölt) 2009.02.07. 00:03:16

Azéletképekkel Guantanamon foglyokat lehetne kínozni, 1 rész levetítése után bevallaná mindenki még azt is, amit még gondolatban sem követett el!!!

huta9020 2009.02.07. 00:05:37

A Heti Hetest nem kellene emlegetni, sok évvel ezelőtt kifújt, már csak a régi dicsőség és a rajongótábor (akiknek úgyis mindegy mit mondanak) tartja a felszínen.

átlátó 2009.02.07. 00:37:09

Itt mindenkinek igaza volt. De komolyan.

(A koromnak tudom be, hogy nosztalgiával gondolok a Gát sorozatokra. A sminkes lányok okán. :) :) :) :) Voltak...)

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.02.07. 00:54:31

Annyit mondok még: Tűzvonalban.
Nyugatiasított kelet. Ami rossz a keletben, s rossz a nyugatban, na azt tették benne össze. Kiválogatták.

gitáros 2009.02.07. 01:15:39

Szerintem azért van az a generáció, amelyiknek bejön a H.Á.-féle fíling. Vagy a nyugdíjasok is Tűzvonalban, meg BK-t, meg a többi mai (szintén szart) nézik? Hadd örüljenek már fiatalabb koruk kedves - és tehetséges - színészeinek.

vauvauvau 2009.02.07. 05:04:49

Horváth Ádám, az a vén hülye egy jó héttérrel rendelkező "rendező".
Kiosztotta a szerepeket pár haverjának, felveszik a nagy lét, szóval pár sleppember megél abból a szarból.
Mindenki szarik tőle,mert mszp-s haverjai vannak.

exilis 2009.02.07. 07:04:03

Asszony nézi. Az elején én is megnéztem pár részt, és egész jónak találtam a modorossága ellenére. Még mindig életszagúbb és szerethetőbb az egész mint a legtöbb fos amerikai vagy amerikanizált szemét ami megy a többi tévén. A Barátok köztnél meg a TV2 korházas szemeténél szerintem mindenesetre fényévekkel jobb, ugyhogy nem értem itt a nagy fikázást.

exilis 2009.02.07. 07:06:05

Érdekes hogy kialakult egy új állatfaj, ez a "Fikázom tehát vagyok" típusú. Lassan másból sem áll ki a blogtér. Na ez a szánalmas.

Kösz jól vagyok! Ne tessék aggódni! · http://tudtad.blog.hu 2009.02.07. 07:28:46

életképek vs szomszédok. melyik viszi a prímet?

huta9020 2009.02.07. 08:37:38

A Barátok közt is nagyon gyenge (a Jóban, rosszban-ról beszélni sem érdemes, a monoszkópnak is érdekfeszítőbb), de ott legalább vannak jellemek, nem úgy mint az életképekben, ahol minden szereplő a rendező szócsöve.

hallgatag erdő 2009.02.07. 08:49:38

Ez a post brilliáns, az első szótól az utolsóig, gratulálok, Csucsuka!! Ezt a stílus soha ne hagyd el, Uj Péternél jobb leszel - illetve ez az írásod máris lenyomta őt...

paranoid 2009.02.07. 09:05:25

Jajj, ez a motorkerékpáros idézet kurv@ jó! Én csak néha nézek bele az Életképekbe és annó volt a kezemben pár társalgási nyelvkönyv is, de most tényleg nem tudom eldönteni, hogy ez melyikből lehet! :D

Különben én még azt birom, amikor proletár-romantikáznak benne. Etus meg a Garas elmennek lángost enni a piacra és megállapítják, hogy mennyivel jobb ez, mint a libamáj vagy a bélszín, és mennyivel jobb a talponállóban elfogyasztani az étket, mint egy előkelő étteremben. Ha-ha!

pistii 2009.02.07. 09:44:14

A zenéje is, mintha 1988-ban járnánk. Szörnyű! Nem beszélve a szavakról, melyek a szereplők száját elhagyják: állandóan a lovag szót használják. Ki mond ilyeneket? Olyan párbeszédek, mondtaok, melyeket az emberek nem mondanak.

Czigler Zsolt 2009.02.07. 09:45:10

CsuCsu!
Gratula!
Csináljunk egy lapot! Te írod.
...és persze egyetértés,bár én már a Szomszédokkal annyira megmérgeződtem,hogy vannak dolgok, amiket nem nézhetek meg annak veszélye nélkül, hogy ne kockáztatnám a belepusztulást.
Na jó, egyszer, a Horváth Ádámmal együtt, azt' ha zuhanok magammal rántom a nyomorultat, had legyen végre világosság az országban.

dopamin 2009.02.07. 10:00:35

"mindenesetre a Word még most is aláhúzza" - aki a wordöt használja, nem lehet sikeres ember :D

Dezső bácsi 2009.02.07. 10:02:24

Szerintem az Életképek jó..akinek nem tetszik nézze a színvonalas kertévék napi sorozatát..Egyébként a Steril jelző azokra illik szerintem.
De tetszik Csucsu kritikai szóhasználata.
Ja és a Szomszédok is jó volt..legalábbis jobb mint a barátok közt.

buckaroobanzai 2009.02.07. 10:08:59

És az feltűnt valakinek, hogy Garas Dezső egy idős rendezőt játszik, aki feltűnő érdeklődést mutat a hétköznapi sorsok, emberek iránt? Ez vajon kinek a művészi alteregója lehet? :)
Én amúgy régebben néztem hébe-hóba (mentségemre legyen mondva, pár évig nem volt kábeltévém, az antennán meg csak az m1 jött be), és az elején azért voltak események meg drámai feszültség - amolyan Horváth Ádámos szinten legalábbis. Volt ugye a nős fogorvos a két nagy lánnyal, aki összekavarodott a "Csak szex és más semmi"-s szőke csajjal (most nem jut eszembe a neve). És akkor elhagyta a feleségét, nagy családszétszakítás meg minden. Ezután a feleség összeomlott, majd lassan (NAGYON lassan) összejött a Kulkával, aki a lányának a pasijának az apja volt. Eddig még úgy-ahogy nézhető volt a dolog, feltéve ha az ember unatkozó, burzsoá nyugdíjas, vagy nincs másik tévécsatornája, ahova átkapcsolhatna. Csak ugye mindez lejátszódott az első harminc-negyven részben (pontosan nem tudom, de emlékszem anno az ötvenedik rész is be volt nagyon jubileumian harangozva, és botorul megnéztem, de addigra már meg volt halva a sztori), azóta meg a nagy semmi. Rétestészta-húzás rétes nélkül. Mondjuk azóta nem láttam egy részt se, de a fentebbi megnyilvánulások alapján jól tettem. Kábé ugyanott tarthatnak, mint ötven résszel ezelőtt. Megélhetési közszolgálat. Hát nem sül ki a szemetek, szegény Etustól sajnáljátok a piára valót? Azután amit ő letett az asztalra hosszú évek alatt? :)

buckaroobanzai 2009.02.07. 10:11:40

@Dezső bácsi: Ja azért még annyit hozzáfűznék, való igaz, a kereskedelmi tévés felhozatal sem jobb semmivel. Ezért is szoktam le a tévénézésről.

Mich 2009.02.07. 20:45:00

Ahhoz képest hogy hajnalig készült... Node azért jó lett Csucs!

herrandras 2009.02.09. 19:29:43

végre szartál?

mér? seggbetolt a kulka azt napokig nem ment?

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.02.10. 00:24:41

Herr, ezen a poénon befostam :D

"Pedig olyan jól indult a napom, és végre szartam is." - ezt János király mondja Mel Brooks Robin Hood-paródiájában (A fuszeklik fejedelme), mikor a hírnök jön, és azt mondja, hogy rossz hírt hozott. Talán az egyetlen poén az egész filmben.

Azért örülök, hogy ennyi embernek tetszett ez a rutin-fika.

herrandras 2009.02.10. 18:09:51

nemrég láttam a Producereket a Madácsban.

az is Mel Brooks, ha jól emlékszem


szintén tele ratyival... :s

KGX 2009.02.16. 19:11:12

Most mit vártok? A Föld forog, Nap süt, a hó esik, a madár énekel, a magyar televíziókban a rendezők, a "nagy" színészek ócska sorozatokkal járatják le a nevüket pár eurócentért cserébe. Ez a világ változtathatatlan rendje. És ez még jobb, itt legalább nem Magdianyus jelenti Thália papnőjét, de az eredmény ugyanolyan fércelt faeces, mint mindig. Még a legjobb általam ismert magyar sorozat a Linda volt (az ájronick stílusú marcista rendőrkapitány miatt), bár abban is volt életszerűtlen szarakodás, ámde a blaszfemizmus ma az utcán (meg a televízióban) hever. Nem kell a havasanrík szintjére süllyednünk. Banya csak egy van! Lááááá.

Csucsuval meg egyetértek a Twin Peaks-ben, azon szocializálódtam. Trainspottinggal hogy állsz, történészek gyöngye?

sudina 2009.03.06. 14:04:41

Ha János egy eszes, menő újságíró, aki maga is laptopon dolgozik, akkor miért van szüksége arra, hogy Viola gépelje le a cikkeit? Nem tudja, hol a Wordben a sorkizárt gomb? Vagy Horváth Ádám szerint kúl, ha valaki direkt nem tanulja meg az MS Office használatát? Vagy valójában János is mestere a szövegszerkesztőknek, csak így akarja nagylelkűen egy kis pénzhez juttatni az italozó öregasszonyt? Kiderült már ennek megoldása a sorozatból?

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.03.07. 04:33:13

"Több dolgok vannak földön és égen Horatio, mintsem bölcselmetek álmodni képes." Ahogy kora Horváth Ádámja írta, W. Shakespeare.

lordart 2009.09.26. 08:54:24

Miért kell az embernek kínoznia magát és végignéznie valamit, amiről tudja, hogy szar? Ezt követően pedig miért kell hosszasan, tartalmasan írni egy szarról?
Ha megsaccolom, hogy mennyi időbe telhetet végignézni egy szart, majd elmélkedni róla, majd hosszasan írni róla, akaratlanul is szembesülnöm kell azzal, hogy túlnyomó részt szarral, vagy annak elemzésével telik el az élet...

lüke 2010.05.09. 18:24:41

hát persze H.Adám
telik a nagypapa-Molnár ferenc- tantiemeiböl:)de.wikipedia.org/wiki/Tantieme
süti beállítások módosítása