DAS BLOG - Közélet Kultúra Kritika (de Győrffy Miklóst itt ne keressék!)

Csucsu - REFLUX

Csucsu - REFLUX

Beteg / Márna

2009. február 24. - csunderlik.péter

Eléggé lebetegedtem a múlt héten, azóta csak dögledezem. Tegnap vagy huszonkét órát aludtam, amire már régen volt példa, sebesre is feküdtem az oldalam. De mikor észnél voltam, akkor azért csudajó kis rímeket rajzolgattam, hála a paracetamolnak. Tessék, ez a Márna született belőle, mert megfogadtam, hogy havonta egy-két verset mindenképp írok. Ez amolyan játékos gyerekdalocska, ha apuka leszek, egy egész Állatkerti útmutatót írok majd a kisfiamnak, kislányomnak.

És mellé még küldöm minden náthásnak ezt a fojtogató gyönyört (The Snakepit), ami tán a kedvencem a The Cure  1987-es Kiss Me, Kiss Me,  Kiss Me cím dupla-csodájáról. Míg hallgatom, egyre jobban belegabalyodok, és olyan, mintha  náthás lennék, de lekötözték a kezem, ezért nem tudom kifújni az orrom, hát beleőrülök, ahogy nem kapok levegőt, és egyre-egyre nagyobb a fejem, majd' szétrobban, de végül nem. Imádom. - Én mixeltem a "klipet", kivágtam az albumból a számot és beraktam az albumborítót. Egy-egy-egy Spielberg vagyok! Aztán hátradőltem és feltöltöttem az Indavideóra. Jessz! kuckuc.

Minden jót. Egészség. CsP

 

MÁRNA

 

Véres a bajsza és nem lát a kába,

Mert beverte fejét egy jégkockába,

Kidobta magából a pikkely ász,

Kutykuruttyos iszapban fohász,

 

Mint lavórban ezüstkárász, aranyhal,

Ajkát, farkát rágja, mindent benyal,

Ha szájába csüng a kocsányos ikra,

Mit részeg sellő fosott egy ladikra:

 

Remeg, rezeg, és magában beszél,

Ahogy száraz kopoltyún fütyül a szél,

Annyira fél, pedig magától rémlik,

Nem akad horogra, hiába fénylik,

 

Büdös kenyérbél, benzolba mártja,

Héj, rákos bőr, nyirkos hitelhártya,

Felfordul tőle, és hason csúszik

Alulról a tükörjégen, bekúszik

 

Pufi, cérnagiliszta, prímszámok,

Elsodorják villamos hullámok,

Medvesajtba mára márna marna,

Majd ha barna tejébe habarna.

 

                                                                               

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsuka.blog.hu/api/trackback/id/tr82963507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KGX 2009.02.25. 11:14:35

Annyira jó, hogy megér egy elemzést, ha egyetértesz.

Mich 2009.02.25. 13:10:17

Csak nem iszogattunk otthon...

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.02.26. 01:23:11

Egy kortyot se ittam.

Elemezni lehet, kíváncsian várom mit lehet belőle kihozni.

Herr András, pedig lehetnél keresztapa, ha? professzionális.
nem is hinnétek, milyen tartalékaim vannak.

perezvon 2009.03.03. 19:52:41

szia Csucsu, hát hogy micsoda véletlenei vannak a gúgölnek, erről most nem írok, mindenesetre rég nem jegyeztél be, ami szégyen. Már vége a vizsgaidőszaknak, nincs kifogás, tessék szórakoztatni az unatkozókat. Kösz. perezvon.

ó látom megjegyzésem előzetes moderációt követően fog megjelenni. na, akkor.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.03.07. 04:39:01

Előzetes moderáció? Nem, nem. Olyan nincs. Talán még utólagos se volt. Engem lehet szidni, csak a családot nem.

KGX 2009.03.11. 18:41:59

Tudom, hogy ígértem elemzést, amint némi nyugalom környez majd, feltétlenül megejtem ezt a kis szellemi aktust a Te műveddel:-).
süti beállítások módosítása