DAS BLOG - Közélet Kultúra Kritika (de Győrffy Miklóst itt ne keressék!)

Csucsu - REFLUX

Csucsu - REFLUX

Az oroszlán ugrani készül

2007. október 22. - csunderlik.péter

Tiszteletemet tettem ma a Magyar Gárda avatásán, mert amint arra már utaltam, elhatároztam, hogy Cousteau kapitánykényként most alámerülök a hazai radikális szubkultúrában, hogy aztán dokumentáljak mindenféle csudát, csikóhalakat, szittya harcsákat, kékszemes ostorosokat. Cigányponty persze nem akadt a horgomra, mert azok olyan helyeken ívnak, hová még a Provident se meri nagyon betenni a lábát, hacsak nem a rettenthetetlen Frei Tamás vezeti a missziót.

Jól fölszerelkezve érkeztem meg a Hősök terére. Keszon betegség ellen betettem egy kisebb üveg töményt, és kokárda is került szimatszatyromba, hogy legyen nálam paszport, hátha igazoltatnak, mert azért mégse úgy nézek ki, mint egy autentikus turulreptető: le se tagadhattam volna, hogy csak próbaidős magyar vagyok. Ennek ellenére nekem is osztogattak mindenféle röplapokat, így ha kiolvastam őket, akkor lesz mibe csomagolni a csécsi szalonnát. Hát már ezért megérte, kit érdekel, hogy közben egy lelkes néni véletlenül herén döfött az esernyőjével. Egyébként volt ott minden, mint a búcsúban. A kihelyezett szittya-shopok rekord forgalmat bonyolíthattak, nem messze tőlem pedig valaki akkora árpádsávos zászlót lobogtatott, mely három franciaágyat is beterítene. Nem kötnék bele a fasziba, volt egy karja, no. Csodálattal adóztam. Akár annak a kapitális méretű kokárdának, mely töpörödött, a chilei napsütés cserzette öregember gazdáját szinte teljes egészében beterítette, szóval csak egy hatalmas kokárdát láttam, mely ide-oda kolbászolt, mint zsidóban a fájdalom. Minő szürrealitás, egy csipetnyi Twin Peaks.

Elkezdődött a ceremónia. Pörzse Sándor konferansz előbb köszöntötte a hunokat, avarokat, magyarokat, aztán már a második mondatban leszögezte, hogy a Jobbik emberei kamerára veszik az egész rendezvényt, hogy aztán kiszűrhessék azokat, kik nem közéjük tartoznak. Barátságos. Gondoltam, bizonyára hőérzékeny készülékekkel operálhatnak, de mielőtt még eszembe juthatott volna, hogy sarat kenjek magamra, mint Schwarzenegger a Predatorban, sámándobok kíséretében már meg is kezdődött az újonnan avatandó hatszáz oroszlános gárdista bevonulása, köztük ötven nő is, vagy az a veterán, aki tavaly beindította a kiállított harckocsit, és nagyon hasonlít Virág doktorra.

Mellettem egy úr ekkor elégedetlenkedni kezdett, hogy kétezer gárdistáról volt szó, és hogy mi ez, és hogy hol a többi. De környezete csakhamar megnyugtatta, hogy csigalom, nyugavér, Körmenden is avatnak, vagy hol. Ezután egyperces néma gyászcsend következett, a szervezők felhívására Kovács Ákos gárdista jelöltre emlékeztünk, aki még azelőtt elhunyt, hogy felavathatták volna. Nyugodjék békében. Majd kicsit pattogtak a kisvárosi vezényszavak, aztán esküt tettek a Szent Koronára, és végül felolvasták Wittner Mária zászlóanya szerelmes könnyével telesírt levelét, mit csakis egy holló repíthetett a Hősök terére. Így kellett történnie.

És ekkor következtek a remek ünnepi beszédek, miket csak egyszer zavart meg kissé, hogy a legfiatalabb, a mindössze négyéves gárdista elveszett. Gondolom borús volt az ég, és így nem tudta követni Csaba királyfit a csillagösvényen. De szerencsére megtaláltatott. Nem értem, hogy a kicsit miért kellett belevinni ebbe. Ha majd idősebb lesz, akkor úgyis eldönti. Addig is építsen jurtát a legójából. Én négyévesen még amerikai nindzsa akartam lenni, de kinőttem.

Az első beszélő egy autodidakta tudós volt, aki kifejtette, hogy az írás művészetét a magyarok adományozták a világnak. Döbbenet. A következő gondolata talán az lett volna, hogy Atlantiszon is szittyák laktak, vagy hogy már az egyiptomiak is Hangya szövetkezetekben vásárolták a Szent Korona vízjeles papiruszukat, de idővel lekeverték ezt a nagy tudású reneszánsz embert, mert következett Szentmihályi Szabó Péter koszorús költő, ki elszavalt egy verset, melyből többek között megtudhattuk, hogy „nincs erő a szeszben”. Nos, ennél a sornál látványosan kifejeztem nemtetszésemet, még jó, hogy ki nem vágtak a rendezvényről, akár Jézus a kufárokat és a farizeusokat, mert amúgy ez egy permanens hasonlat volt. A globalizáció és a Fidesz, ugyebár. Többször is dekódolták a gyengébbek kedvéért.

Előadott a Magyarok Nagyasszonya Szentkorona Lovagrend nagymestere is, valami (…) Batu, aztán következett a Horthy Miklós Társaság (?) vezetője, kinek oly gégerákos volt a hangja, mint Al Pacino kanonizált szinkronjának. Felejthető performanszok. Viszont a goj motorosok vezetőjének intelme, miszerint „a gumid kopjon, ne a magyar”, valósággal belém égett. Enyhén áthallásos. Épp ekkora datálható, hogy Tomcat is feltűnt mellettem. Ittam is az egészségére. Egykoron sokat tanultam tőle.

Hátra volt még a három sztár: Bencsik András, Usztics Mátyás és végül Vona Gábor.

Bencsiket szórványos fújolás fogadta, mire sokan felkacagtak, hát igen, itten mi nem szeressük a kommunista múltú kriptomagyarokat, hiába is zengedez arról, hogy amerre a Magyar Gárda jár, ott kisüt a Nap, és hogy örömében még a Kék Madár is lefial. Mert szájszagú hamis próféta ez, bizonygatják mellettem, vagy valami hasonló, és láss csodát, a szél is feltámad: nem kívánatos ő az igaz magyarok ünnepén.

Annál inkább a kultikus Usztics Mátyás. Neki korábban már egy egész cikket szenteltem, hadd ne részletezzem. Az ő ideiglenes főparancsnoki megbízatása véget ért, és helyette Dósa István lesz mostantól a Magyar Gárda vezetője. A mór megtette kötelességét.

Az ünnepélyt Vona Gábor zárta, ki olyan programot hirdetett meg, hogy bizonyára sírjába élvezett Gömbös Gyula, én pedig indultam is haza, hogy meg tudjam nézni a Forma-1-et, melyet egy időben nem tartottam sokkal színvonalasabb szórakozásnak a Kálvin téri kocsmai nyerőgépezésnél, de egy jó ideje már fölöttébb izgalmas.

És láss csodát. Az alkoholista, pedigrés Raikkonen esélytelenül világbajnok lett, a néger Hamilton pedig elbukott, mehet majd gályarabnak, mert az való neki, nem versenyautó, hisz hogy jön ahhoz egy néger?*

Méltó megkoronázása ez egy felejthetetlen napnak. Óh, igen. Izgalmas volt. Legközelebb is elmegyek. Tetszett.

*hé, aki ismer, tudja, hogy ez csak poén, és nem vagyok rasszista. Vö. a korábbi „Achtung, néger!” bejegyzéseket.

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsuka.blog.hu/api/trackback/id/tr50203438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi 2007.10.22. 08:13:53

No igen, ez a ló egyik oldala. A másik oldala itt: index.hu/politika/belfold/fony4269/ található. Ebben az országban senki nem ül a ló hátán. Aki mégis, az háttal.

mayree 2007.10.22. 08:50:22

Addig jó, amíg röhöghetünk a majmokon.

Tomi 2007.10.22. 09:03:58

"Szabad vagyok ! mondta a majom a rácsnak.
Én nem ! mondta a rács, Engem majmok köré zártak !"

Ez rólad szól mayree, csak te sem látod a fától az erdőt. :)

bela 2007.10.22. 10:17:05

Tomi, egyelore(!) ez egy kicsit korai. A gyilkosnak a (majom)gardatol fuggetlenul volt fegyvere. Es meg az onvedelem sem zarhato ki.

DeluksZ 2007.10.22. 19:11:06

Annyira jó arc léheetnél Csucsu. Faszért sodródsz az árral...

sp 2007.10.23. 00:22:57

batu. bakos batu.

Hendrick 2007.10.23. 18:48:02

Hogy hívhatnak Batunak egy hazafit?
Olyan ez. mintha egy izraelit Adolfnak hívnának, de az Adolf gyakoribb név mint Batu, ráadásul Európában nem teljesen ismeretlen.

Ez az ősmagyarkodás odáig megy hogy egy szadista mongol faszkalapot is lassan bevesznek tiszteletbeli magyarnak. Csak azért mert lovon íjazott még nem volt magyar...

Egyébként a Gárdával semmi bajom sincs. Minden mással van.

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2007.10.24. 09:32:01

"az írás művészetét a magyarok adományozták a világnak"
Erről az jutott eszembe amikor itt nyíregyen a fidesztüntetők egyik szószólója azt mondta hogy Trianonnál Feri miatt csatoltak el területeket. Egy másik meg azt mondta hogy 56 is feri miatt volt.

hahó 2007.10.24. 14:08:01

egy ékszer vagy Csucsuka, örülök, hogy olvashattam írásodat, köszönöm

Herr András 2007.10.25. 20:53:17

CSUCSUKA!


Nézd meg ezt a videót, hátha ad valami löketet a manapság rém ellaposodott blogírásnak :)


www.youtube.com/watch?v=75qXUfp4wtw


B.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2007.10.25. 22:16:56

Megnézem, Herrcsi. Valamikor majd fölnézhetnél az albinkba. Azt meg nem hiszem, hogy sodródnék én bármi árral is. Vagy legalábbis remélem. Amúgy hála Istennek, a napokban esett az eső, és eső után mindig előmásznak a giliszták, úgyhogy reménykedem benne, a hétvégéig valamely pattogó honatya csak mond egy akkora faszságot, amit aztán egy írással le lehet csapni.
Alig van témám:( pedig szeretek írni, ugyebár
A támogató kommenteket most is, mint mindig, köszönöm. Az meg hogy, he, "Bakos Batu", hát eszem-faszom megáll.

Láma · http://lama.mydns.hu 2007.10.26. 20:33:53

Remélem, a magadhoz vett tömény védőoltásként hatott. Nehogy a végén rádragadjon valami kór!

gege 2007.10.27. 19:03:02

Nagyon jó Csucsu !!!
Csak így tovább. Hídfoglaláson nem voltál ???
Pedig jó téma.....

Sándor 2007.11.15. 12:59:38

Tisztelt Csucsuka!
A Gárda avatásán ott voltam. Nem tudom miért sajnálod le ezeket az embereket. Igen legtöbbje még katona sem volt. Ők csak magyarok szeretnének maradni, itt ebben az országban. Nem szeretnének itt látni egymillió kínait vagy még több zsidót, bárkit aki elveszi a munkájukat megélhetésüket.Elég sok mindenkit ismerek a mai képviselő urakból és hölgyekből is és képzeld még Usztics Mátyást is személyesen ismerem. Elég sok hülyeséget írtak itt róla. Elviszlek hozzá és mond a szemébe, szerintem nem sok maradna belőled.Hány éves vagy? Voltál katona? Hol? Melyik országban? Háborúban voltál? Feküdtél napokig étlen szomjan hogy azt várd mikor halsz meg, mert tudtad rád fognak tüzelni éles fegyverekkel? Szemtől szembe hányszor küzdöttél az életedért? Majd ha te is ezeket átéled akkor lesz jogod a Gárdát kritizálni! Velem is kerülhetsz szemtől szembe ha itt megírod hogy szeretnél velem találkozni. Addig is gondold meg hogy miket írsz és írj pontos bízonyítékokat amivel alátámasztod állításaid!
Több alázatott a nép iránt! Ezt vésd az eszedbe!
Nem írok nevet mert túl sokan ismernek!

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2007.11.17. 06:32:13

Tisztelt Sándor! Én Usztics Mátyásnak is szemébe mondom véleményem. Roger nyúl szinkronjaként hatalmas volt, gyerekkorom egyik kedvence, de mostanság, hümm, ezt már leírtam. Ha ő megsért másokat, akkor viselje el, hogy róla is rosszakat írnak. Aztán ha meg akar verni, akkor megpróbálnám megvédeni magam, noha tudom, annyi esélyem lenne, mint Szálasinak a Népbíróság előtt, hisz a Kisvárosban is párosával csontozta ki a gonosz embereket. Továbbá. Nekem semmi bajom sincs, ha mondjuk foglalkozásokat szerveznek a gyerekeknek, ahol megtanítják őket íjászkodni, meg a rovásírásra, meg batikolni, csak annak nem örülnék, ha olyanok is tanítanák őket, kiknek meggyőződése, hogy a magyarok ajándékozták a betűvetés mesterségét a világnak, mert a tudomány mai, és gyanítom holnapi állása szerint is ez faszság. Még annyit a felvetésére: "Hány éves vagy? Voltál katona? Hol? Melyik országban? Háborúban voltál? Feküdtél napokig étlen szomjan hogy azt várd mikor halsz meg, mert tudtad rád fognak tüzelni éles fegyverekkel? Szemtől szembe hányszor küzdöttél az életedért? Majd ha te is ezeket átéled akkor lesz jogod a Gárdát kritizálni!" Uram, a négyéves kisfiú talán megfelel ezen kritériumoknak? Gyanítom nem. Mint ahogy én sem. Egyszer szétrúgták a fejem, egyszer egy perc késésért hatvanszor kellett mosogatnom a ferences gimnáziumban, szarrá fagytam, mikor a decemberi hajnalban fenyőfát kellett pakolnom, mert jótékonysági cuccosban segédkezett az osztályunk, és mikor lelkigyakorlat volt, akkor kaphattunk volna emberibb kaját is. Nem vagyok egy Rambo, no. De azért még hadd mondjam meg, ha valami már szerintem már viccbe hajlik. Tudja, ötvenhatban például azért küzdöttek sokan, hogy mondjuk ön megmondhassa, hogy én fasz vagyok, én meg azt, hogy Bencsik András faszságot mond. Aztán ettől még szurkolhatunk együtt ma a magyar válogatottért. Ennyi. Ha fasznak tart, az a véleménye, és én tiszteletben tartom. Noha nyilvánvaló, nem értek vele egyet:)

Sándor 2007.11.17. 21:02:20

Tisztelt Csucsuka!
Én nem tartalak fasznak, nem szoktam így beszélni, lehet, hogy konzervatív vagyok? A véleményedet senki nem vonhatja kétségbe, csak a személyeskedéshez nem volt jogod, hiszen nem ismered Usztics urat.Az már túlzás ha valaki őtt buzinak nevezi, másban lehet véleményed ővele kapcsolatban. Lehet, hogy sokaknak nem tetszik a közéleti szereplése, de ez mindenkinek a saját véleménye. Én ismerem az okokat. Jól érzékeltem, fiatal vagy de ez nem baj. Én már negyven is elmúltam, sok mindent megéltem, harcoltam, katona voltam és csodálkozom, hogy élek. Lehet véleményed, nem kell elfogadnod amit mások mondanak, de csak úgy , hogy ne sérts meg másokat a személyíségükben. Én azért vagyok itt a hazámban,mert erre tettem az életem. Arra, hogy nem hagyom Magyarországot idegen hatalom kezére juttatani.A múltam is erre kötelez. Ugye te sem gondolod, hogy a mostani kommunista vezetés mást akar? Sajnos túl jól ismerem országunk bitorlóit.
Egyik parlamenti párt sem érdekel.Ha visszaforgatnánk az idő kerekét, már lassan a több mint a fele kötelet kapna.56-ban az ő szüleik/felmenőik/ adtak parancsokat ártatlan emberek kivégzésére, mert nem akartak orosz hatalmat. Ezek emberek csemetéi/rokonai/ töltik meg most parlamentünket./tisztelet a kivételnek/.
Ha elfogadod amit a végén mondok, ezt fogad meg , bármit is írsz. LÉGY MAGYAR!MERT CSAK EGY HAZÁNK VAN!Lakni bárhol lehet.
Adjon az Isten-Szebb jövőt!
süti beállítások módosítása