DAS BLOG - Közélet Kultúra Kritika (de Győrffy Miklóst itt ne keressék!)

Csucsu - REFLUX

Csucsu - REFLUX

Homályos Albion

2008. augusztus 26. - csunderlik.péter

Elsősorban Libertines-, Babyshambles-, tehát Doherty-fogyasztók/fikázók figyelmébe ajánlom (Csetneki Máté, különösen neked!), de persze igyekeztem uniszexre írni, hogy mindenkihez szóljon. Egyébként ez egy nagy misszióm volt, mert régóta meg akartam védeni az állandóan gyalázott Peter Doherty-t, most végre egy nagy késéssel leadott koncertbeszámoló ürügyén megtettem. Elmondom az igazságot, haha.  Egy-két másodlagos frissességű poén is becsúszott, azért bocs. (az "olyan mély, hogy ma még nem érthető" kedvelt minősítésem lett, mióta olvastam a Kazohiniát. Az tényleg zseniális.) Az idézett Pentonville-t meg kell hallgatnotok. Borzalmas.

Homályos Albion - Babyshambles a Szigeten

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsuka.blog.hu/api/trackback/id/tr48634018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cset 2008.08.28. 18:18:35

hát Csucsuka ez az írásod szar lett. ne haragudj. csak hirtelenjében két dolog. A Libertinest sosem fikáztam, mert az tényleg jó volt. Talán azért, mert Barat tud zenélni Doherty meg nem. A másik, Pete barátunk már rég nem kesereg azon, hogy Kate elhagyta, mostanában Sting lányát próbálja lekúrni, dehát egy olyan emberrel, akit még egy ócska nigger díler is bucira ver, azzal senki sem foglalkozik.
Amúgy meg vártam, hogy legalább írsz valamit a koncertről. De lófaszt sem. Ebből az derül ki, hogy megint úgy be voltál baszva, hogy csak képfoszlányok maradtak meg benned. Ezért nem is lehet igazából nem is értem a cikked lényegét.
Ebben azért hasonlóak vagytok Péterek, tehetségesek, de már egyikőtöket sem szabad komolyan venni.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2008.08.29. 06:15:10

Cset, jajj, ez az utolsó mondatod, annyira rosszul esik, mikor ezt mondod. Én jó fiú vagyok, a Kisvakond a kedvenc mesém, csak néha rosszba visznek a démonaim. De már lassan legyőzöm őket. Szakdogán dolgozm, az pedig komoly munka lesz;). Osztálytalálkozón úgyis dumálunk.

Az meg egy dolog, hogy meg akarta farkalni a Sting lányát. Attól még a Mosst szereti. Miután rátaláltak füstfelhőben Sting lányának sátrában (és Fullánk papa be is pöccent), utána pár héttel rakta föl szerelemvallós videóit a netre, hogy mindenki lássa, de leginkább a Kati.

Cset 2008.08.29. 23:52:23

Jaj Csucska nekem akarod a Pete-s sztorikat mesélni. Naprakész vagyok belőle, meg Amy Winehousból is.
süti beállítások módosítása